Gå til innhold

se hit :) Pliz, må ha erfarings råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til legen forje fredag og fikk vite at jeg er gravid, de vist ikke om jeg var 1 eller 3mnd på vei.. men engang jeg fikk vite at jeg var gravid kjente jeg noe i magen, det var som om at den jobbet :) No føler jeg nesten ingenting..

Så spørsmålet mitt er : skal mann kjenne noe i magen de første mnd?? har mistet engang før så bli litt bekymret ..

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kjenner som regel ikke noe de tre første mnd. kanskje du kan så smått begynne å kjenne noe i uke 17 +... litt bobling kanskje.... men er jo forskjellige fra person til person..

Skrevet

For å være helt ærlig har jeg ikke peiling, men ville bare si gratulerer masse til deg, og håper at du får et kjempefint svangerskap!:)

Skrevet

vil dem ikke ta en ult på deg om de ikke vet hvor langt du er på vei????

Hørtes merkelig ut egentlig.. er jo greit å vite når barne er rundt 18 uker...

Jeg ville sagt du var bekymret over om alt er bra med barnet å hvor langt du er på vei...=) lykke til=)

Skrevet

De skulle fikse en haste UL, men ting tar tid!! :( føler det strammes i magen av og til no, men blitt mindre av det.. Håper alt er i orden :)

Skrevet

Hei.. siden de ikke vet hvor langt du er på vei.. har du da hatt noe blødninger eller mensen i mellomtid da.. er jo ganske mange uker mellom 1-3mnd?

Jeg er gravid nå. har hatt litt stikninger og noe murringaktig.. men fikk beskjed fra noen på 1. trimester at det var vanlig.. noen med livmoren tror jeg. Har vært konstant kvalm i over en uke nå. Kvalmen skal vel egentlig ikke komme før hjerte begynner å slå.. TR var skikkerlig rart forrige gang også.. var bittelitt en dag.. så ble det borte en stund... så kom det litt i noen dager som vanlig TR. Hatt noe liknende? Eller vært helt TR fri?

Skrevet

Glemte å si at jeg er vel 4 uker og 4 dager hvis jeg regner med siste syklus som er 4 dager lenger enn vanlig.. og kvalmen kom for fullt da jeg bare var litt over 3 uker.. da skal man i teorien ikke vite at man er gravid en gang... Hvordan er det med deg på den fronten?

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe som helst blødning siden siste mens 12desember!! Har heller ikke plagdes noe spes med kvalme, bare at jeg bli plutselig kvelm å det kan vare i 2min! håper på UL snart :) Noen barn fra før du da?

Skrevet

Kanskje det er 3 mnd på deg da:DD Moro det da. Blir spennende å se på ultralyd. Du får legge det ut når du får noe svar. Spent;) Ingen barn på meg enda.. en sa i november og en abort i april i fjor. Håper denne spiren sitter nå:DDD Er stemor til to da, så har fått testet ut morkunnskaper og tolmodigheten. En til blir ikke så ille da.. må opp tidlig om morgenen nå uansett.. og virkelig fått prøvd meg. Der er med på alt som er av aktiviteter i tillegg til skolen.. så er en hektisk hverdag:)

Ser vi er 87-modeller begge to:D moro at det er flere her på samme alder:) noen barn fra før du da?

Skrevet

Har ingen barn fra før nei, hadde 1 SA for ei god stund tilbake. å har brukt litt tid på å bli gravid no, så jeg håper spiren sitter.. men har en skikkelig god magefølelse :)

Stemor til 2 når du er så ung var jammen ikke værst.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...