Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har vært alene med sønnen min i snart 1år, føler meg rimelig mislykket og ensom! Er det fler enn bare meg? Har ny kjærste og er egentlig veldig lykkelig, men alle vennene mine har forsvunnet, å det er tøft! Har ingen å ringe, ingen som plutselig stikker innom osv! Å det syns jeg er ensomt og trist! Jeg jobber jo fast hver dag, og etter jobb tar sønn, kjærste og husarbeid mesteparten av tiden, er jo begrenset hva man får til etter dette er gjort, jeg blir hvertfall sliten! Er jeg unormal? Er ikke så mange som skjønner det tror jeg, jeg får jo ikke vært med på så mye lenger for man blir jo ganske bundet så har fått høre at jeg er utrolig kjedelig som aldri blir med ut om kvelder eller i helger osv. Jeg er forresten 21 år, sønnen min er litt over 2. Er jeg rar??
winneboo Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Da er vi to som er rare Jeg går på skole, har en kjempeflott kjæreste og en nydelig datter. Lykkelig sånn sett Men hvor er vennene blitt av?? hehe.. nå flyttet jeg fra hjembyen min(2 timer unna) for ca 2 år siden så noe av forklaringen kan ligge der. Men uansett kjipt å ikke ha noen som kan stikke innom ja, eller ha venninner i nærheten, kjenner til den følelsen ja.
*Minnie Mus* Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 sånn har jeg det også. masse å gjøre hver dag med jobb, ny kjæreste., barn og husarb... har venninner, men de er spredd over landet og de få som er igjen her, jobber gjerne motsatt av meg, slik at det er vanskelig å få til å møte dem
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jeg føler meg veldig ensom. Har hovedomsorgen og student. Snuppa er 2,5 år. Familien min bor 1 1/2 time unna. Flyttet hit for å studere. Jeg har blitt kjent med folk, men treffes ikke noe særlig utenom skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå