Gå til innhold

så lei..


camillla

Anbefalte innlegg

Er 8 dager igjen til termin men føles ut som jeg er langt på overtid..

føles ut som det aldri skal skje noe!! er førstegangs, så vet jo ikke hvordan det hele skal starte å kjennes ut, hvor fort det kan skje osv. så her sitter jeg bare å venter å venter.......

 

selvom jeg gruer meg til fødselen skal det bare bli så fint å få det overstått! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig!! er lei av hvalross tilstanden og alle bekymringene som førstegangs. Jeg ønsker fødselen og alle de smertene som følger med velkommen..bare jeg snart blir ferdig med dette her. Har selv 9 dager til termin.. Tror d rabler for meg om jeg går over tiden,hehe. Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! 7 dager igjen til termin og det føles som en evighet! Ikke noe tegn på at det holder på å skje noe heller. Er 2. gangs og var sikker på at jeg kom til å få før siden jeg fikk 4 uker før termin sist. Så leeeeei og har så lyst å treffe lillebroren i magen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla,

 

skjønner deg så godt! Har selv seks dager til termin, og vil veldig gjerne få treffe den lille mannen i magen min og heller holde på føttene enn å få dem i ribbena og magen hele tiden! Forrige mann kom fem dager før termin, men da hadde jeg to motstridende terminer også - det har jeg ikke denne gangen. Dessverre.

Jeg har blitt en kløpper til å tvinne tommeltotter! Full bekkenløsning gjør at dagens gjøremål begrenses kraftig, så det blir mye "hviling". Eller "kjeding", som jeg synes er nærmere sannheten! Men samtidig forsøker jeg å nyte stillheten enn så lenge, og det faktum at jeg faktisk kan gå og legge meg nedpå litt når som helst. Det blir jo fort nok slutt på det når Junior faktisk er her...

 

Se lyst på livet, og se lyst på fødselen! Jeg har hatt en fantastisk, men slitsom opplevelse tidligere, og ser virkelig fram til å komme i gang med denne også. Overstått er vel det viktigste ordet her! Kroppen din vet hva den skal gjøre, og de rundt deg er profesjonelle så det holder.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og! MEN nå har jeg gitt opp på å sammenligne denne gange med sist. No nyte eg stillheten og ønske han velkommen når han e klar!! Har 3 dager til termin, og har trudd at "no skjer det nokka!" fleire ganga, men nei! Så no orke eg ikkje å få opp forhåpningan før det begynne å bli skikkelig ondt her.. Sånne onde kynnere i ny og ned får ikkje forhåpningene mine opp lengre... No tar vi det som det kommer!

 

2 åringen min skulle absolutt til tante no, så da for han dit. Første gang han e aleina borte ei natt.. kjenne eg e litt nærvøs, men dem bor ikkje lengre bort enn at vi kan komme dersom det skulle bli nå... Passa sinnsykt bra om babyen kom i natt da!!!!

 

No skal eg og mannen på kino, når vi enda har en kveld barnefri.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...