Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så sliten om kveldene nå at jeg orker ikke rett og slett... føler at det er litt slemt av meg, men.. slik er det jo bare.. er helt gåen... håper det endrer seg snart:) så her er det sjeldent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri...klarer ikke ha sex etter jeg ble gravid..er rett og slett ubehaglig

Skrevet

SEX hva er det....hehe....jeg klarer heller ikke nå, plages med hoftene...så her er det ikke mye sex men prøver jo å hjelpe gubben på andre måter da...:o)

Skrevet

Tørke her også. Det er rett og slett vondt.. Har heldigvis en forståelsesfull kjæreste, men han blir frustrert iblandt! Det er vel ikke så rart heller?!:-)

Skrevet

Er veldig kveldskvalm. Så det blir kos på ett eller annet vis ca en gang i uka.

Synd jeg ikke orker mer. For nå har jeg fått skikkelig runde og sexy pupper he he..

Skrevet

Nesten daglig; hurra for hormoner... hihihi...

Skrevet

Minimum 1 gang i uka,

men det er kun fordi vi jobber litt forskjellig så ser hverandre lite i løpet av ukedagene.

For min del kunne jeg hatt sex hver dag, disse hormonene har gjort meg helt i hundre, hehe.

Skrevet

Hm, sjelden, gitt. Det frister liksom ikke! Heldigvis(?) føler mannen det på samme måte, han har tatt over masse av det daglige arbeidet her hjemme mens jeg er dårlig, så overskuddet er ikke helt i taket hos han heller.

Men nærhet og kos, det har vi masse av! Hver kveld :-) Og innimellom avtaler vi "puledate" gjerne med et par dagers varsel, da setter vi rett og slett av tid til det, prioriterer oss og hverandre, og det fungerer fint for oss. Ikke akkurat sprelskt, impulsivt og denslags, men sånn som hverdagen er nå har vi det fint med dette :-)

Skrevet

Vi har vanligvis sex nesten hver dag...Litt redusert nå pga. at man selvsagt er sliten, men fortsatt minimum 4 dager pr. uke. Det er ihvertfall ikke vondt, men merker at det krever litt mer innsats og innstilling for å orke...Men man angrer seg jo aldri etterpå for å ha sex med mannen sin!!!

Skrevet

jeg orker heller ikke sex for tida...har vel hatt det bare et par ganger etter at jeg ble gravid, og det var tidlig i graviditeten. Nå frister det ikke i det hele tatt...har også vært veldig kvalm om kveldene.. nei får ta det igjen etterpå :=)

Skrevet

Aaalt for sjelden... Hver gang vi har sex blir vi enige om at dette må vi gjøre oftere! men på dagtid har vi ikke tid, og på kvelden sovner jeg (vi?) nesten før hodet treffer puta.

Synd! For etter forrige svangerskap - der vi ikke hadde sex i det hele tatt - var det vanskelig å starte opp igjen! Håper vi slipper det denne gangen! :)

Skrevet

Ca annenhver dag eller noe sånt. Lyst har vi begge og faktisk hjelper det mot hodepinen min :) men tar litt lengre tid for meg å bli "klar", lettere i 1 tri.

Skrevet

her har sexen blitt mye bedre etter jeg ble gravid....tror det er hormoner eller ekstra mye blodomløp...føler meg hvertfall mye mer "følsom" der nede...herlig! ;-) Men er jo trett jeg og så det er jo ikke hver dag nei..men ekstra godt de gangene jeg orker

Skrevet

Alt for lite..... Mannen min har desverre ofte leddplager om vinteren og det dukker plutselig opp. Kunne hatt sex nesten hver dag, jeg, men vil jo ikke mase for mye på han heller. Ikke hans skyld egentlig.

Skrevet

Vi har sex kanskje fem ganger i uken??..sånn sirka !!! Jeg er veldig følsom, å elsker rett å slett sex, spesielt godt etter at jeg ble gravid :) heldigvis, sånn var jeg i siste svangerskap også...

-haha...tror også at samboeren min elsker kroppen min nå som jeg er gravid..er veldig tynn fra før, så ser vel litt mer fruktbar ut...å puppa strutter jo...haha...morsomt :)

Skrevet

har ofte sex vi,har mer lyst nå som jeg er gravid faktisk :) så noe positivt fører de hormonene med seg...hihi

Skrevet

Tips til dere som er slitne om kvelden:

Jeg er dødssliten når jeg legger meg, men en kjapp runde på morran er ikke å forakte ;)

Så blir vel 2-4 ganger på ei uke.. varierer etter form/overskudd/god tid i helgene.

Skrevet

Hoff, jeg kan ikke huske sist vi hadde sex engang jeg:s

Jeg vil masse men får ikke med meg han:(

tips??

Skrevet

Lysten er ikke på topp nei, verken for han eller meg.....hender det er litt oftere, men i snitt har vi vel sex en gang annenhver uke. Har vært slik siden jeg ble gravid (var veldig kvalm de første 3 mnd), og nå er jeg snart over i tredje tri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...