Moggi Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Når jeg først kom her så trodde jeg det var et hvertfall litt seriøst babyforum, men etter en stund ser jeg at det dukker opp så mange idiotinnlegg. Mange av problemstillingene kan man søke seg fram til på nettet, man kan spørre lege eller jordmor, eller prate med venner og familie. Ikke minst tenke for seg selv! Vil ikke være i den tro at vi kvinner er så dumme.....men heller at vi skriver hva som helst bare for å få respons:P
hjjkaqhd Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Det hadde blitt et dødt forum hvis man bare skulle skrive om det man ikke kan spørre noen andre om.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Helt enig med Miley her ja
Moggi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Neida, syns seff det er mange gode innlegg og saklige, samt bare for å ha noe å prate om.... Men alikevel, hender det ofte jeg løfter på øyenbryna og lurer på om dette er seriøst.
kismet Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Jeg trodde dette var en forum hvor man lufter litt frustrasjon, istedenfor å bare la det gå utover familien... Det er tydeligvis det Moggii har gjort her.. he he (ang dumme kvinnfolk)
tg85 Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er sterkt uenig. Jeg har stort behov for å kunne "lufte" saker og ting med andre og når jeg føler at stakkers samboer eller venninner har hørt nok babysnakk, så er det kjempegodt å gå inn her å få ut frustrasjon/glede/sinne/tårer etc. Det er ikke ALT man har lyst til å snakke med jordmor, svigermor eller lege om. Jeg synes ikke det er mange idiot-innlegg som du velger å kalle det her på barnimagen... Hvis du mener at dette er en tulleside så lurer jeg på hvorfor du gidder å bruke den da.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå