Gå til innhold

Hmm.. Elslim og negativ eltest.. Forvirra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet etter el de siste to månedene, men ikke funnet den.. Begynte med solvipect denne mnd, og i dag opplevde jeg for første gang skikkelig elslim slik dere beskriver det her.. Tok dermed en test (CB), men den viste ingen el... Noen som skjønner noe av dette? Jeg blir forvirra, og er liiivredd for at jeg ikke har el i det hele tatt.. (Litt panic, jeg vet......) Burde ikke testen vært positiv når jeg har elslim?

Håper noen kan gjøre meg litt klokere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..ingen..?

Skrevet

jeg tror at du har el nå, da skulle du fått positiv el test for 24-48 timer siden. EL testen er vel ikke positiv når man har EL. Men før EL. Så hopp i køya! :)

Skrevet

Både el slim, og el smester trenger ikke å komme akkurat når el er. Kan både komme før og etter egget har løsnet. Tipper du får positiv el-test innen et par dager jeg=)

Skrevet

Takk for svar! Ble klokere nå.. Kommer nok til å stå på litt extra de neste dagene, uansett positiv test eller ikke.. :) Stoler ikke heeelt på de testene, selv om jeg bruker CB digital..

Skrevet

De gangene jeg har sjekket både el-slim og el-tester har alltid slimet begynt noen dager før el-testen ble positiv. Ta det helt med ro, ingen grunn til panikk.

Kroppen din forbereder el, så jeg antar at du kan forvente positiv el-test i løpet av få dager.

Skrevet

Jippi!! Fikk min første positive eltest nå, veldig lettet og spent å hvordan det går nå.... Kjører på med solvipect og blir nok en del hopping til køys de neste dagene! HURRA!! ;)

Takk for gode svar fra dere.. Ønsker oss alle masse, masse lykke til! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...