Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 hvem irriterer deg her inne? tør du å signere med nick?
Dronningen! Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg gidder ikke å irritere meg over mennesker på en nettside!
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde helt sikkert irritert meg om jeg var en slik som legger merke til nick. Men det gjør jeg ikke.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Hoff, nei vet du, jeg tror jeg har et litt for bra liv til å sitte og irritere meg over fremmede nick på et babyforum:) Irriterer du deg, så vil jeg tro det er på tide å logge litt av;)
Kjøttpølsa Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Irriterer meg litt over Alva`s evne til å skrive og skrive og skrive............Bare pga lengden av trådene hennes:-,) Hun skriver så forbanna lange innlegg...........og siden jeg har et snev av adhd i beina klarer jeg ikke sitte rolig så lenge og har jogget av gårde lenge før jeg er ferdig:-,)
Gjest Tale30 Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Tør jeg spørre hvorfor i alle dager du er anonym selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå