Gå til innhold

Kvalm allerede??

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

Heisann

Jeg har nå vært kvalm i 2 dager, men har ikke IKM før den 31.mars (det er 1,5 uke til). Er det virkelig mulig at jeg kan være gravid og få sååå tidlig symptomer. Har også murringer nederst i magen.

Har ikke vært kvalm i de to andre svangerskapene mine, så dette var merkelig. Eller er det bare innbilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei c",)

Jeg var kvalm en uke før IKM, og testet svakt positivt 2 dager før IKM. I dag stod det GRAVID på CB-testen.. og den tok jeg midt på dagen til og med:DD Så det er jo håp:) Trodde ikke det var vanlig å være kvalm så tidlig jeg heller.. har lest her inne at kvalmen kommer når hjertet begynner å slå.. er liksom litt over 3 uker eller noe nå.. så får ikke det til å stemme!

masse lykke til:DD

Skrevet

Jeg ble kvalm 3+0, men sjekket ikke med test før jeg var 3+3. Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid..

Gjest -lilly-
Skrevet

Oi...da er det håp ja :)

Jeg var på do nettopp og oppdaget en merkelig slimklump....kan ikke huske at jeg har fått det de andre gangene. Hmm....

Skrevet

jeg hadde ogsa noe lignende.. men det var en tjukk slimtråd på ca 10,15 cm. gjennomsiktig men det var kvit flekker i det.. og det var vel ca en uke etter el tror jeg. jeg er gravid nå.. 5+3 tror jeg. hvis vi har rekne riktig:) lykke til:)

Gjest -lilly-
Skrevet

Hei killingen:)

Akkuratt slik var det med meg også....en lang tjukk slimtråd. Så satser på at jeg også er gravid da :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...