Gå til innhold

Ahhh....vil ikke være forlover!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne har bestemt seg for å gifte seg, og jeg har sagt ja for lenge siden til å være forlover. Digger henne og mannen:) Men dette er nesten rett før termin med tvillinger, og jeg får angst!!! Enormt stor, siden jeg i uke 30 er like stor som enling mødre er ved termin og jeg er i uke 35 (finnes det kjoler som er store nok), det er rett før fødsel, jeg har bekkenløsning og har hatt et tungt svangerskap. De forventer ingenting og jeg skal bare sitte der, men kjenner ALT i meg strider i mot. He, he..alt en kan syte over:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg godt, jeg. Selv om som du sier de ikke forventer noe er det jo litt jobb med å være forlover allikevel... Regner med hun/ dere har alliert seg med en tredje, som er "reserve"-forlover og kjolefikser/ bærer/ altmuligkvinne? Kan jo bli en interessant utfordring dersom du med høygravid tvillingmage skal fikse slepet hennes for eksempel:-)

Det ordner seg jo når dagen kommer, det blir helt sikkert en kjekk dag, og selv om det kunne slått begge veier for min del kan det jo være deilig å pynte seg litt når en er på slutten og, jeg føler meg ikke spesielt deilig om dagen ihvertfall... Kanskje du skal bestille deg spa, manikyr og slike rare ting jeg ihvertfall sjelden kommer på, så du føler deg litt ekstra fresh den dagen?:)

Hva blir greia om du har fått allerede da, planlegger du å være forlover da også, eller tar du det som det kommer?

Skrevet

Samme greia her. Skal være forlover i uke 37. Men jeg venter kun en da :) Men har gitt klar beskjed om at jeg ikke kan garantere at jeg er der, evt at jeg bare er der kort... En annen god venninne tilbød seg å lese opp talen min hvis jeg ikke er der og en kompis kom med forslag om å filme meg :) Så jeg prøver, men har også en utvei om det blir for tøft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...