Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har 10 dager igjen på pilla nå, og hvis alt klaffer med en gang blir det januarbaby på oss. Håper så inmari! Vet det er mye å håpe på at det skal klaffe med en gang, men det gjorde det sist, og mamma ble gravid med én gang hver gang hun prøvde! (totalt 5). Hvem er dere andre? Klem
aloha83 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Vi satser på alt fra januar til juni. Så her blir det snart iherdig prøving!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Så gøy Har dere barn fra før av? Vi har en gutt som bli to år i mai. Hvorfor fra januar til juni forrsten? *nysgjerrig* Klem
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Håper det klaffer her snart nå. Begynner å bli skikkelig lei nå.
oopsidaisy:-) Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 satser på en liten en forhopentligvis på nyåret en gang..
veldig fødeklar Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg holder på med mitt siste p-pillebrett nå, og håper vi er gravid i løpet av april/mai.. Det blir en spennende vår. Vi har to gutter fra før, og denne gangen krysser jeg fingrene for at vi får ei jente.
Lille diamant Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Hei vi satser og på alt fra januar til august baby Nå venter jeg kun på at samboeren skal komme hjem fra jobb..hehe. Når antar du at du har eggløsning i april da?? Jeg har rundt den 28 Ellers så er vi 25 og 27 år, og har ingen barn fra før. Så det blir vår første pp, det er så spennende! Lykke til, og håper vi snakkes her inne
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2009 Hei Jeg tror jeg får eggløsning ca 16 april. Hvis det stemmer, så kan jeg teste på bursdgaen min....! Vi er 23 (meg) og 30år. Ble uplanlagt gravid forrige gang, så dette med prøving blir første gang for oss også. Gleder meg veldig til den spenningen! Lykke til dere også. Vi får holde kontakten Klem
J -76 Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har prøvepause denne måneden og håper håper håper på tidlig 2010 barn, lykke til alle sammen :-)
Lille diamant Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Takk for det! Så spennende KTmJS Er ikke alle som kan glede seg så mye til bursdagen sin hehe Er forresten jeg som er 25 år da, og gleder meg veldig til å bli mor. Har ventet på dette i noen år allerede, men har ikke passet før nå. Har endelig fast jobb og en romslig leilighet Vi snakkes da
1 høne i haneflokken-født Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 hei vi prøver på nr 4, eller ma for 5 uker si fikk jeg nettopp mensen tilbake, men hopper over denne pp, og satser på januar baby vi også
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Vi må nesten ikke valg vi:p Er nettop ferdig med tr. og neste el periode er min samboer bortreist,så da blir det hvertfall ikke no desember barn:) det blir vår 4.pp,så samboer har sagt at hvis vi ikke blir gravide innen juni,så skal vi gå for den der babycomp:)den er jo svindyr..:S
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. mars 2009 Så stas at vi er så mange! Håper det klaffer for alle sammen Lille Diamant: skjønner at du gleder deg til å bli mor! Det er helt fantastisk (men det regner jeg med at du egentlig vet...) Stas når man føler at alle forhold ligger helt til rette også da! Bare åtte dager igjen med hormoner nå, så kan vi begynne på ordentlig! Fortsatt fin vår-søndag til alle sammen (Her skinner iallfall sola og det er så deilig! Og apropos det; hvor er dere fra alle sammen? Vi bor i Halden :-)
aloha83 Skrevet 22. mars 2009 #15 Skrevet 22. mars 2009 Heisann! Vi har ingen fra før så dette er veldig spennende. Grunnen til januar til juni er mest fordi at jeg ikke ønsker å gå som en flodhest om sommeren når det er som varmest. Også er det jo flott å ha bursdag tidlig på året, synes nå jeg ihvertfall.
You can call me Dårris Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 Vi går for januarbaby ja:) Har tatt det veldig med ro denne pp, jeg trodde faktisk at jeg ikke fikk el heller, men at jeg hoppa over en mnd:) Hadde på mange måter vært fantastisk med desemberbaby, men jeg er redd jeg hadde kommet til å gå langt over tiden og bli borte fra sønnen min i jula. Kan jo selvsagt ikke vite da, så skulle spira sitte, så er den selvfølgelig hjertelig velkommen! Lykke til alle sammen!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 Jeg gjør. Testa negativt i dag på ikm-dagen:( Så nå venter jeg på mensen innen de neste timene:(
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 23. mars 2009 Huff så kjedelig for dere som har testet negativt... Det må være leit. Får håpe at vi alle sitter med spire i magen neste mnd! I dag har jeg 7 dager igjen på siste pillebrett, så er vi i gang! Ha en fin dag alle sammen! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå