Gå til innhold

Hvor lenge er det siden du var på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått grei beskjed fra flere venner om at jeg har blitt kjedelig og en smule usosial. Sist jeg var på fest var vel i begynnelsen av januar. Det var gøy det, men jeg er så glad i å kose meg hjemme alene i helgene. Gjerne med en god film eller en god bok. Har ingen umiddelbare planer om å ta meg en fest heller. Er blitt gammel og slapp;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha - jeg er jo uuuuuuurkjedelig og usosial da - det er minst et år siden jeg var på fest sist nemlig :oD Nyttårsaften unntatt da - "festen" var i så fall latterlig liten med kun 5 personer (+ et barn)...

Skrevet

Fest? Hva er det? Må vel være et par år siden.

Skrevet

Hvis man regner nyttårsaften med tre vennepar som fest så var det da.

Skrevet

Hehe, hver dag er en fest?

Skrevet

Har ikke vært på fest på lenge lenge, men har vært ute på byen og danset et par ganger den siste måneden. Jeg bare elsker å danse, så det er mest derfor jeg går ut. Ikke no brun pub med pinten i hånda her, nei :)

Skrevet

Enig i at hver dag er en fest=) Men jeg er brun pub jente, og det er vel derfor jeg sjeldent går ut. De andre veninnene mine elsker nattklubber og jeg tåler det ikke!

Skrevet

For to uker siden,og jeg i morgen skal vi i en 30-års dag,så jeg fester visst i vei for tiden:-)

Før det var jeg ute i begynnelsen av januar.

Skrevet

Fest... Der er virkelig lenge siden, nærmeste er vel et bryllup og det er 3 år siden nå til våren.

Men føler meg ikke usosial fordet da, møter jo venner i helgene, på dagtid, med barna. Er også ute og spiser e.l. med venner av og til, en gang i måneden kanskje, eller har besøk en formiddag av en av de som jobber turnus.

Trenger vel ikke være lørdagskveld og barnløs for å være sosial?

Skrevet

Fest? Ehhhh... 1,5 år kanskje... Jeg har ikke noe særlig venner her jeg bor nå da. så unskyldningen er klar.

Skrevet

Sist jeg var på fest var vel i begynnelsen av desember:) Og det blir leeenge til neste gang;)

Skrevet

Neida..men i helgene er det så deilig å slappe av etter en hektisk uke=) Jeg trenger tydeligvis ikke den sosial stimulansen=)

Skrevet

Jeg var på fest for 3 uker siden... Min egen bursdagsfest... Synd jeg fikk spysjuka den kvelden :( Så det ble ikke så mye fest på meg nei!!

Skrevet

var på fest forrige lørdag og hadde det kjempe gøy:)

Er ikke en jente som drar på masse fester, men syns det er veldig kos å treffe venner og spise god mat!

Skrevet

nyttårsaften 2007/2008 var forrige gang jeg drakk. har vært på et par vorspiel etter dette, mens jeg var gravid. dro hjem før ett :P amming og baby som ikke tar flaske har satt en effektiv stopper for festing og all slags babyfri aktivitet etter at jeg ble mamma.

Skrevet

10 januar :) 30-årslaget til en god kamerat.

er nok blitt litt kjedelig jeg og etter at jeg fikk barn, og spesielt siden jeg er alenemor - men men, er drittlei av byen!

mye mer moro med en god gammeldags fest!

Skrevet

Sist jeg var på fest var i begynnelsen av januar. Og gangen før der 2 mnd og gangen før der 3 uker og gangen før der et halvt år omtrent.

Men jeg skal på fest i kveld, selv om det passer überdårlig og jeg har altfor mye jeg skal gjøre ellers i helgen.

Skrevet

Har ikke vært på fest/ drukket siden julebord i desember, men er ofte sosial med venner på annen måte da :o)

Skrevet

For to uker siden. Eller var nok mer selskap - ikke akkurat fest. Skal på fest i mårra da =) Ellers var jeg på fest i januar og før det var jeg stort sett gravid eller ammende i 4,5år....

Skrevet

Et par uker siden - var med noen fra jobben. Men en alkoholfri en sådan, ettersom at jeg er gravid...

Skrevet

Det er 4år siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...