piano♫ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Er syk idag og sliter sofaen. Tenker dermed på navn til knøttet i magen - som mest sannsynlig er ei lita tulle. Hva ville dere kalt lillesøstra til Markus og Jonas? (evt lillebroren...)
PinkBabyDoll Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hanna Mille Andrea Nora Tiril Var de jeg kom på i farta God bedring!
piano♫ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Tusen takk for både forslag og god-bedringsønsker :-)
Mom2Two Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Mathilde Ella Martine Johanne Maya Jeg håper du føler deg bedre snart:)
piano♫ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 Takk for fine forslag :-) Joda, føler meg bedre nå enn i morges. Er 20 uker på vei og innmari kvalm, kort fortalt. Er sykmeldt 20%, det er kanskje akkurat på grensa av det som går. I går var jeg på skitur sammen med elevene våre, og hadde en forholdsvis slitsom ettermiddag, og jeg tror kanskje det er det som "slår ut" i dag. Kasta opp som bare det mellom 7 og 10 i morges, så da ble jobb ganske uaktuelt :-p. Kaster ikke opp lenger, er bare kvaaalm... Da er det koselig å tenke på belønninga - og navn :-)
erteposen + 4 Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Tenkte umiddelbart at navn på a og s passer og vinger navna sammen, i alle fall at jentenavnet har en av bokstavene i seg. Agnes, Selma, Anna, Alma, Siren, Klara..
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Sigrid Una Johanna Maren God bedringstanker, get well soon:)))
piano♫ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2009 Tusen takk for gode forslag, flere av dem står allerede på "lista" vår: Anna, Hanna, Sigrid, Matilde, i tillegg til Elise, Vilde, Signe... Er så mange fine navn, vanskelig å bestemme seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå