Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Er det mulig å se på en ultralyd så tidlig at noe er galt med fosteret?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Nakkefold og nesebein avvik ses vel ikke før uke 12 tror jeg, var da vi var på Rikshospitalet for å sjekke ihvertfall. Men tør ikke påstå noe.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Hva med hjerteslagene da?kan det ses/høres om det er noe som tyder på hjertefeil?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Hjertet er ikke ferdig utviklet før uke 13-14 så hvis det er det du er redd for ville jeg ventet noen uker til, det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om da jeg ringte å bestilte time til ekstra ul. Var i uke 13+ noe dager jeg da, og fikk sjekket hjertet (fire hjertekammer, pulsåre osv) og de andre tingene (nakkefold osv)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Hjerteslagene kan du se fra uke 6-7, men du må være lenger på vei for å kunne se hjertefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå