Gå til innhold

Det er meldt sol i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og snøen på terrassen smelter for hver dag. Har som mål at all snø der skal bort i helgen og at vi snart kan spyle og shine litt før våren setter inn for fullt. Tenk så deilig med påskeblomster og påskekos på terrassen i solveggen:-)

Fikk en diger keramikkbolle (etter min farmor) fylt med masse påskeliljer til bursdagen min. Den står foreløpig på kjøkkenet, men har lyst til å ha den ut snart:-) Det gjør noe med humøret når sol og blomster dukker frem:-)

God vårhelg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmm påskeliljer og tulipaner og varme og sol og glade barn som kan leke ute lenger enn til kl 16. For nå er det myyyyye lysere enn det var i forrige mnd.

Gleder meg til en fin helg med alle tre gutta mine:-)

Skrevet

Her drøyer det leeenge til vi har en terasse og sitte på. På begge sider av huset. 2m snø på den ene og 1 1/2 m på den andre:-(... Men naboen og jeg satte oss ut på gangveien i solen igår og njøt.... vi fikk en følelse av påskefjell. Med metervis av snø rundt oss:-)

Til helgen gleder vi oss til sol. Noen naboer har arrangert lekedag for alle barn. Da skal de lekes..... Det blir gøy......Det er en flott gate vi bor i... Det er sikkert....Da er det jo en ekstra pluss at det blir sol:-)))

Skrevet

Må stemme i med Ronja, for her er det så masse snø fortsatt i hagen at jeg knapt ser at jeg har terasse. Og i helgen skal jeg frakte min kjær slik at han kan kappgå på ski med en haug av andre gærne menn (og kvinner). Tenk å betale penger for å stå opp i gryningen å gå på en håpløst lang tur... Ja, ja. Selv skal jeg kjøre ungene og meg til ei venninne i målområdet og så skal vi ha laaaang frokost, lunsj og så plukke opp en sliten mann og bringe han hjem igjen ;-)

Men søndag! Da tror jeg at jeg må ta turen til et havesenter og få meg noen vårblomster til trappen i det minste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...