Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Tenker ikke ala skaperen, hvor en finner nye måter å lage strøm, alarmsystemer osv, men typisk sånn der husmorsting som vi savner i hverdagen. Kan godt være at tingene finnes fra før, men mine nevnte ting er ikke noe jeg har sett i butikken hvertfall. * En kjele med kammer i. Jeg elsker grønnsaker. Mannen, not so much, så når jeg koker middag, koker jeg kun et par tre gulrøtter, en liten bit blomkål, litt brokkoli, 3-4 rosenkål osv. Vet at alt kan kokes sammen, men det er noe med at det er mye penere når en anretter det på tallerken hver for seg, og at det ikke er grøtkokt-sammen. Hva med en stor kjele med 4-5 kammer i? Med innebyd sil, kanskje? *En klype som kan en kan feste wraps/tortilla med. Densom en ruller den sammen, tyter det jo ut i bunn. En klype i bunnen ville forhindret dette. Noen fler?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hahaha, seriøst? En klype til å ha på tortillalefsa? *kremt* om du bretter den slik man skal så tyter det ikke ut i bunn
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Tenker da selvsagt på små barn og tortilla... Glemte å si det kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Det er fortsatt bare å brette den riktig. Brett "bunnen" på rundingen over fyllet, så bretter man sidene over der igjen. Da renner ingenting ut, hverken på sidene eller under Og barn klarer også å holde en sånn en.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Neheie, ikke de minste barna, nei. Jeg vet åssen en bretter en tortilla, men mener fortsatt bestemt at barn "grapser" med denne maten.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 vært veldig kjekt med en slags pute i badekaret. hehe. når jeg ligger i badekaret skulle jeg ønske jeg hadde en pute som var god og myk for å ha hode på.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Nei, nei, jeg gjør ikke det. Kanskje problemet er at jeg har i for mye fyll
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Kan være det for da klarer ikke jeg å spise av det heller uten å grise
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Smart, sånn er det jeg tenker med denne tråden... Finnes jo puter til hodet, men de er så harde. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Sigarettpapir med tape bakpå. Om man røyker rullings får man gjerne mer enn 50 røyk fra en tobakk. Og limen er jo på tobakkspakken. Problemet er at de pakkene med 50 sigarettpapir er et helvete - papirene krøller seg sammen inni siden det er dobbelt... Så jeg bruker bare de enkle pakkene. Og når den er tom og jeg har mer tobakk må jeg putte sigarettpapirpakken nedi tobakken, fordi det ikke er noe sted å lime den. Hvorfor ikke bare ha den limgreien på baksiden av sigarettpapirpakken istedenfor??? Mobil med lighter på. Man mister lightere hele tiden, men sjelden mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå