Gå til innhold

Hemoride fra helvete....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det offesielt, jeg har fått min alle første hemoride!

Gått gjennom 2svangerskap tidligere, men alltid sluppet unna... Men ikke denne gangen nei..

Noen som ha noen tips til å bli kvitt dritten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krem og stikkpiller.... Få resept hos legen. Bedre å få den bort med en gang, ikke noe å samle på akkurat! !

Skrevet

Hei, jeg har også fått en hemoride denne gangen. Ikke i svangerskapet, men presset den på meg under fødselen jeg da. Jordmor sa den var ubetydelig og vil gå bort av seg selv. Jeg fikk en krem som jeg skal smøre på tre ganger om dagen og samtidig dytte den innenfor åpningen. Den er ikke vond, men kjennes litt ut som det er noe på vei ut hele tida da jeg ikke har dyttet den innenfor. Ubehagelig møkk det der hemoride greiene. Håper vi slipper å beholde dem ja!!!

Skrevet

Jeg klarte også å presse på meg en sånn under fødselen for tre uker siden og den er både vond, ubehagelig og ikke minst stygg.. håper den forsvinner etterhvert, bruker foreløpig bare reseptfri apoteksalve. Bør jeg oppsøke lege for å få noe mer effektivt med en gang eller kan jeg like gjerne vente i tre uker til jeg allikevel skal på kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...