Gå til innhold

WOHO:DDD Det stod GRAVID på CB-testen:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er vel sikker den? :DDDDDDDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaa=) Gratulerer=)))

Skrevet

GRATULERER!!!!:) Så bra:) Lykke til! Håper du får et flott svangerskap!:)

Skrevet

Så gøy da !! Gratulerer og lykke til :D

Skrevet

WOHO!! :DDD Takk for det:DDD

Men hva gjør jeg nå da? Ringe legen.. eller er det bare å holde det for seg selv i mange uker å se om den sitter denne gangen..? Eller må man til legen før uke 12?

Skrevet

Gratulerer og lykke til med svangerskapet!!! Jeg har også fått Gravid på CB-testen i dag, kjenner det er skikkelig uvirkelig!

Skrevet

Er vel vanlig å få time hos legen mellom uke 8 og 12 mener jeg å huske... Det er fryktelig lenge å gå og holde det for seg selv i så mange uker, det vet jeg;) Legen får liksom ikke gjort så mye annet enn å ta litt blodprøver og så tar de vel en graviditetstest der også... Å være gravid er en tålmodighetsprøve i tillegg til alt annet;) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg ville ringt både lege og jordmor med en gang hvis du har tenkt å gå der. Ofte lang ventetid hos jordmor og det er derfor greit å gi beskjed tidlig.

Lykke til:))

Skrevet

Jeg hadde oxo ringt legen nå=) så kan de velge når du skal inn=)))

Jordmor var ikke jeg hos før jeg varnesten halveis jeg=) å da var det legen som tok kontakt med henne får meg=)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Håper du får et fantastisk svangerskap! :) jeg hadde ringt legen jeg som mange andre her og sier.:)

Skrevet

Takk for all hjelp:DDD da ringer jeg legen neste uke;) Må bare fortelle samboer at jeg er gravid.. Hmmm.. spent på hvordan det skal gå!:S

Skrevet

Gratulerer såååå masse :)

Hva sa mannen?:)

Kos deg med spiren, og lykke til :)

Klem!

Skrevet

har ikke fortalt det enda. Tenkte jeg skulle vente til stebarna skal tilbake til sin mor på tirsdag. Greit å huset for seg selv.. men han har vel skjønt at det er noe.. har ikke fått TR så..

Skrevet

Gratulerer :-)

orker du virkelig vente helt til tirsdag med å fortelle til gubben?

Skrevet

Takk for det:) Tror det skal gå bra:) Han er sånn passe fornøyd. han har skjønt at det er noe sånt på gang. men har ikke sagt at jeg har testet. Jeg har ventet på å blir gravid siden sa i november.. han er ikke helt klar for dette.. så han har praktisert hopp av i svingen metoden.. og tippet sånn ca når det er trygt. Har ikke hatt sex på el.. men det er nok noen som har overlevd et par dager gitt:DDDD Til min store glede og hans fortvilelse:S

Får håpe han kan glede seg etter hvert:D Hvis spiren sitter.. har liksom ikke lyst til å uroe han unødvendig før hvert fall uke 4 er over:) Men han har nok skjønte det.. han er ikke seg selv nå om dagen! Stille og rar.. holder seg litt for seg selv.

Er overlykkelig selv:DDD Han visste jeg ikke gikk på pillen.. var hans forslag til og med.. da er det en risiko.. Men klare nok ikke slappe av før hvert fall uke 12 hvis jeg kommer meg dit:DDD Livredd for sa/ma. I såfall kommer jeg tilbake hit og håper det er noen små som klarere seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...