ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Den er vel sikker den? :DDDDDDDD
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jaaaaaaaaa=) Gratulerer=)))
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 GRATULERER!!!! Så bra:) Lykke til! Håper du får et flott svangerskap!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 WOHO!! :DDD Takk for det:DDD Men hva gjør jeg nå da? Ringe legen.. eller er det bare å holde det for seg selv i mange uker å se om den sitter denne gangen..? Eller må man til legen før uke 12?
Holly76 Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer og lykke til med svangerskapet!!! Jeg har også fått Gravid på CB-testen i dag, kjenner det er skikkelig uvirkelig!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Er vel vanlig å få time hos legen mellom uke 8 og 12 mener jeg å huske... Det er fryktelig lenge å gå og holde det for seg selv i så mange uker, det vet jeg;) Legen får liksom ikke gjort så mye annet enn å ta litt blodprøver og så tar de vel en graviditetstest der også... Å være gravid er en tålmodighetsprøve i tillegg til alt annet;) Lykke til!
klar for 3? Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer så mye:) Jeg ville ringt både lege og jordmor med en gang hvis du har tenkt å gå der. Ofte lang ventetid hos jordmor og det er derfor greit å gi beskjed tidlig. Lykke til:))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde oxo ringt legen nå=) så kan de velge når du skal inn=))) Jordmor var ikke jeg hos før jeg varnesten halveis jeg=) å da var det legen som tok kontakt med henne får meg=)
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer så masse! Håper du får et fantastisk svangerskap! jeg hadde ringt legen jeg som mange andre her og sier.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2009 Takk for all hjelp:DDD da ringer jeg legen neste uke;) Må bare fortelle samboer at jeg er gravid.. Hmmm.. spent på hvordan det skal gå!:S
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer såååå masse Hva sa mannen? Kos deg med spiren, og lykke til Klem!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. mars 2009 har ikke fortalt det enda. Tenkte jeg skulle vente til stebarna skal tilbake til sin mor på tirsdag. Greit å huset for seg selv.. men han har vel skjønt at det er noe.. har ikke fått TR så..
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 20. mars 2009 #15 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer :-) orker du virkelig vente helt til tirsdag med å fortelle til gubben?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. mars 2009 Takk for det:) Tror det skal gå bra:) Han er sånn passe fornøyd. han har skjønt at det er noe sånt på gang. men har ikke sagt at jeg har testet. Jeg har ventet på å blir gravid siden sa i november.. han er ikke helt klar for dette.. så han har praktisert hopp av i svingen metoden.. og tippet sånn ca når det er trygt. Har ikke hatt sex på el.. men det er nok noen som har overlevd et par dager gitt:DDDD Til min store glede og hans fortvilelse:S Får håpe han kan glede seg etter hvert:D Hvis spiren sitter.. har liksom ikke lyst til å uroe han unødvendig før hvert fall uke 4 er over:) Men han har nok skjønte det.. han er ikke seg selv nå om dagen! Stille og rar.. holder seg litt for seg selv. Er overlykkelig selv:DDD Han visste jeg ikke gikk på pillen.. var hans forslag til og med.. da er det en risiko.. Men klare nok ikke slappe av før hvert fall uke 12 hvis jeg kommer meg dit:DDD Livredd for sa/ma. I såfall kommer jeg tilbake hit og håper det er noen små som klarere seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå