Gå til innhold

Noen trøndere som kan hjelpe meg med hvilke helsestasjon jeg hører til og anbefalinger av lege?


Bergenser til Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei jeg flytter til Trondheim neste helg. Skal bo på Nedre Bakklandet. Er det noen som vet hvilke helsestasjon jeg hører til? Må bestille meg en time hos jordmor og er ikke noe kjent i Trondheim. Noen som vet om en flink lege i sentrum?

Når jeg kommer opp til dere så vil jeg gjerne treffe noen i samme situasjon som meg. det hadde vært kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet ikke hvilken helsestasjon du hører til, men tror det er flinke leger på Din doktor på Bakklandet. Ellers er det hyggelig at du fikk til å flytte oppover så fort. Du må bare slenge deg med på BiM-treff etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene:) Litt av et stress det er med flytting. Din doktor er det privat? Gleder meg til å være med på BIM treff. Er det noe som er avtalt enda? Hvilket er det du er med på? eller er det for hele Trondheim? Har sett at det er noen som har Byås treff. Jeg er jo ikke så kjent......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Og velkommen til Trondheim. Du tilhører Midtbyen helsestasjon ja, så det lønner seg å ringe dem så fort som mulig for å få time hos jordmor. Vet at det kan være litt vanskelig å få komme inn til jordmor der pga stor pågang. Din Doktor ligger på Bakklandet og det er mange hyggelige leger der. De inngår i fastlegeordningen her i byen, og jeg kan trygt anbefale dem. Sjekk NAV sine nettsider over fastleger med ledig kapasitet i Trondheim, så er du kanskje heldig og finner en av dem på DD. Ellers så er det bra både på Kalvskinnet, Sjøsiden og Edda legesenter. Disse ligger i sentrum og det kan være en fordel når du skal bo midt i byen selv :)

 

Lykke til, håper det ordner seg kjapt og greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som har termin i sommer har vært på treff som kalles sommermager. Vi har brukt å være på et sted på Solsiden, som ikke ligger langt fra Bakklandet. Det neste treffet er i morgen (tirsdag), men vi har hatt treff sånn ca hver 14. dag, så det kommer nok mange flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...