Gå til innhold

Joooho her kommer vi


mini and me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) Jeg er fortsatt bare en som håper at jeg kommer inn her;) Men ville gratulere og ønske deg lykke til! Håper du får et flott svangerskap!!:) Første barnet eller har du fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da ønsker jeg deg lykke til. Vi har en gutt på 20 mnd så det blir helt perfekt for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til til deg også, <3lovebaby<3! Håper det blir et flott svangerskap:)

 

mini and me: Gutten vår er straks 20mnd han også, og jeg tror det blir en flott aldersforskjell:) Håper bare vi får til en spire denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult lovebaby da er vi 2 her inne så langt:-)

Emilmamma krysser allt jeg har for at du og kommer deg inn her i desember...

Her har mensmurringer kommer så da satser vi på at han/hun klorer seg fast ;-)

Gi lyd da venter i spenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,og gratulerer til dere som har testet positivt:)

Jeg er i ventemodus ennå,etter en suuuper svak strek på QR igåt. Skal teste igjen imorgen eller fredag. Håper på å komme inn hit til dere! Var faktisk i desember 08 klubben også,men det endte desverre galt(svangerskap i eggleder):(

Hadde vært gøy om jeg fikk være med her....så nå venter jeg i spenning på ny test:)

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende spennende... den ventinga der er ren tortur! Lykke til alle sammen, håper veldig å kunne slå følge i denne klubben, men har ikke kommet til "action" ennå engang... Mye igjen av måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til dere:) Melder meg også inn her, fikk positiv test 24, 25 og i mårrest:) streken blir bare sterkere og sterkere:) så da er det vel ingen tvil... Etter terminkalkulator har jeg termin 7 desember:) skal til legen i dag kl 11, blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...