tommeliten og lillemy Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg elsker følelsen av å ha på småsko på bar asfalt etter en lang vinter med utrolig mye snø! Og når 7-åringen kommer inn med en kvist gåsunger! For en deilig tid vi har i møte!!
Gjest Gul stjerne Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Sola som varmer, og planter som strekker seg etter lyset i vinduskarmen. Og ikke minst; fremmede som smiler til deg på gata :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg gleder meg veldig til den første dagen vi kan ta av oss jakkene og bare gå i t-skjorte. Den første dagen du kjenner at sola tar skikkelig tak i kinnene dine. Og, selvfølgelig, den første dagen jeg kan gå i åpne sandaler/høye hæler uten å fryse eller gå rett på snørra! Å, som jeg gleder meg!
Chiquita Bananas Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Å våkne til solskinn og høre fulgler synge ) Da blir jeg i så godt humør og spretter ut av senga - når jeg ikke har bekkenløsning....
cherry coke Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Fuglesang, å våkne opp av solskinn, joggesko, snøklokker etc. Glad i våren, ja=)
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Fugler som kvitrer. Hørte det for første gang her om dagen og fikk en ordentlig god følelse inni meg:-)) Også solen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå