Gå til innhold

En hyllest til svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har verdens beste svigermor!

Hun er alle tiders altså! De bor slik til at vi ser rett ned på gården til dem, altså kun snakk om minutter å gå. De ser riktignok bare baksiden av huset vårt, det er jo i og for seg komfortabelt ;) Selv om de bor så nære, er de veldig forsiktige med "å springe ned dørene" her. Det er som regel sånn at vi ringer dem for å spørre om de kommer opp, men da er de jammen her på kort tid også :)

Hun elsker barnebarna over alt på jord og vil gjerne se dem så ofte som mulig! Heldigvis bor vi så nært at mini har fått et godt og trygt forhold til henne. De andre barnebarna bor 20 minutters biltur unna, og denne turen er veldig uoverkommelig for foreldrene til barna, så det blir dessverre ikke så ofte de kommer...

Sønnen min elsker (!) strikketøyet som farmor strikker, og hun produserer villig når vi spør, og en del utenom også :) Herlig! Hun er også min konsulent når jeg sitter fast i mine strikkeprosjekter. I tillegg syr hun gardiner ;)

Trenger vi barnevakt er det bare å spørre, det skal virkelig krasje om hun sier nei altså. Nå skal det sies at vi har hatt barnevakt utrolig sjeldent da, men hun stiller iallefall opp :)

I den nært forestående fødsel av nummer to for oss, har hun "selvfølgelig" sagt ja til å passe mini. Han skal få bo hos dem mens vi er på sykehuset, og jeg vet at han kunne ikke fått det bedre :-D

Hun er veldig opptatt av vårt alles ve og vel, og ringer "bare" for å høre hvordan det går med meg nå om dagen som jeg sitter hjemme sykemeldt.

Jeg kunne sikkert ramset opp i all evighet, men jeg tror dere forstår hva jeg mener.. Jeg digger min svigermor! Jeg har faktisk et nærmere forhold til henne enn min mor, mye sikkert fordi hun ikke bor her som vi bor..

Nå gjelder det meste også min svgerfar da, untatt strikkinga og gardinsyinga ;)

HIPP HURRA FOR SVIGERMØDRE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott innlegg!:) Svigermor her er også en kjempedame, det meste av tida;) Men vi bor dessverre langt unna hverandre, så vi ser hverandre kun en sjelden gang.

Skrevet

Ja, synes at det trengs her inne noen ganger ;)

Min mor bor forøvrig en del lengre unna, hun ser vi ikke mer enn max en gang i mnd.. Og det er klart det blir annerledes.. Men hun og mini elsker hverandre de også da :)

Skrevet

Signerer denne jeg! Har også en kjempeflott svigermor, din beskrivelse stemmer på en prikk bortsett fra at de bor 20 minutter unna med bil og ikke i gåavstand. :) Min mor er død, men hadde hun vært i live hadde jeg nok uansett hatt et nærere forhold til svigermor.

Skrevet

Jeg for henge meg på jeg å. Er fornøyd med Svigermor , hu stiller opp når en spørr .

Skrevet

Har verdens beste svigermor jeg også:o)

Hun er veldig glad i barnebarna sine, og jeg tror ikke vi har spurt en eneste gang om de kan passe dem, hun tilbyr seg såpass ofte;o) Hun er veldig omsorgsfull og omtenksom. Vi kan snakke sammen om det aller meste, så hun er like mye en venninne. Da jeg var gravid med Milla og hadde ekstrem kvalme og ikke orket annet enn å sove og spy, da kom hun med ferdig middag til samboer og Tobias omtrent hver dag. Hun stikker ofte innom med middag for hun "lager alltid litt ekstra";o) Hun er et herlig menneske, og jeg er veldig takknemlig for at jeg kan kalle henne min svigermor på ordentlig om en tre ukers tid:o) Hun gleder seg veldig til bryllupet og er nok like opphengt i det som jeg er, he he:o)

Svigerfar er også et kjempeflott menneske som jeg er glad for å kalle svigerfar. Han er veldig hjelpsom og en altmulig-mann ut av denne verden! Han står på for alle og hjelper til med det meste.

Når vi skal bygge hus, skal vi bygge med leilighet som de skal leie. Får barnevakt, vaktmester, kokk og familie i samme hus, he he - neida, jeg tror det blir veldig bra at de skal leie hos oss - og jeg vet at de ikke kommer til å bli for innpåslitne, for sånn er de bare ikke.

Skrevet

EN SÅNN SVIGERMOR VIL JEG OGSÅ HA !!!!!

Skrevet

Flott med et positivt innslag:-)))

Jeg får skryte av min tidligere svigermor jeg da. Som jeg fremdeles har et nært forhold til. Hun er et av det mest storsinnede, varmeste menneskene jeg kjenner. Da hennes sønn dro hjem og fortalte at vi skulle skilles og hvorfor, tikket det inn en mld på mobiltlf. min like etter han hadde reist hvor det stod "glad i deg"..

Hun bedyrer at hun ser på meg som sin egen datter. Og hun behandler meg virkelig som en også. Inviterer arvingen og meg på kaffe/middag rett som det er. For hver gang jeg består en eksamen kommer hun med blomster, og er jeg syk eller arvingen blir hun litt fra seg om hun ikke får hjulpet til.

Hun har passet arvingen mye, spesielt i forbindelse med da min mor var syk. Tatt seg ferie for å være så tilstede som mulig for barnebarnet som skulle miste bestemoren sin som hun var nært knyttet til.

Jeg bruker å si hun er engel sendt fra himmelen, og at jeg er veldig veldig glad i henne.. Hun er fantastisk.

Skrevet

For en fantastisk eks-svigernor, Tøysetipp! Er neimen ikke alle som er sånn etter en skilsmisse...

Skrevet

Nei, det har du rett i. Føler meg heldig:-)

Skrevet

ååååååååååååå jeg skulle ønske jeg også hadde en svigermor som var som deres!!

Desverre er min svigermor sendt fra helvete, og ei ku ut av en annen verden.

Jeg misliker henne så sterkt at jeg faktisk holder barnet våres vekk fra henne og svigerfar.

Skrevet

Jeg har verdens beste svigerforeldre! De elsker barnebarna sine over alt på jord og stiller alltid opp. Vi har et kjempefint forhold og jeg kunne ikke hatt bedre svigerforeldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...