<3 mine søte små<3 Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Min lille sønn på 5 mnd. snart 6 mnd snur seg i ett sett. og nå vil han ikke ligge på rygg å sove.. Blir engstelig ang på natten da han snur seg.. redd for krybbedød.. noen råd ang hvordan få han til å ligge på rygg?
erteposen + 4 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 En sengepose t.d fra babydan som er stor og god. Det blir ikke stramt, men en tar på barnet posen, som er uten armer, og den har bånd på sidene som strammes under madrassen. Vi bandt de også fast i sidene fordi jeg fikk det for meg at en 4 mnd gammal baby kunne velte madrassen over seg:) Mine gutter snudde seg svært tidlig, og for meg var det en god investering i nattesøvn.
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Om en på 5-6 mnd ikke vil sove på rygg, gjør det vel absolutt ingenting! Hvilken vei dem ligger har ikke noe å si for krybbedødfaren, spesielt ikke når dem er såppas store. Synes ikke man skal tvinge dem til å sove på ryggen om dem ikke vil det. Ja til bevegelsesfrihet! Hehe. (Jenta mi har sovet på magen hver natt fra hun var 2 mnd, fordi hun bare skreik og skreik på ryggen. Da fikk hun opp lufta fra magen og roet seg mye raskere selv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå