SOMMER :) Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har en ekstremt ustabil x mann. Vi skal til mekling i dag. Til nå har han ikke hatt samvær. Men pga bedring skulle vi avtale en ettermiddag i uka. I går ble han (igjen) veldig hissig. Han kaller meg alt det værste han vet. Ingenting sjokkerer meg lenger. Han sier like før dette nye utbruddet at han elsker meg og bare venter på at jeg vil ha han tilbake. Han sendte mange meldinger i natt som jeg ikke svarte på. I dag ser jeg en mail der han skriver at han ikke møter til megling og at han venter mitt utspill i posten. Jeg kommer uansett til å dra. Er jo mulig han også dukker opp. Men jeg vil ikke gjøre om på avtalen. Nå er jeg igjen usikker på om han bør være alene med barna. Mange grunner til det. Hvis han vil ha er samvær må jo han stille opp og tale sin sak. Jeg kan vel ikke være forpliktet til å gjøre det? Selv om vi i går formiddag ble enige om en ettermiddag i uka?
SOMMER :) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2009 Maser litt jeg for dette gjør meg fortvilet....
AnonymeAnine Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Mekling er obligatorisk så han kan ikke bare utelate å dukke opp. Vet ikke konsekvensene av det, men vil tro at om det blir rettsak så taler det ikke akkurat til hans fordel. Ring fylkesmannen og hør hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå