trebarnsmammaen Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 ...jeg skal synge i et bryllup, brudeparet har ingen forslag til låter... Hva synes dere er de ultimate, romantiske og fine sangene? Må kunne synges av en person med pianokomp...
*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 "Annies Song" (John Denver) er jo nydelig - samme med "Can you feel the love tonight" (Elton John), "When you say nothing at all" (Ronan Keating), "Songbird" (Eva Cassidy), "If tomorrow never comes" (Garth Brooks, Ronan Keating), "Det vackraste som finns" (Cecilia Vennersten) og "Tirna Noir" (Vamp)
trebarnsmammaen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Takk for mange og fine forslag!:-)
ipeggy Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Kjenner du til "Ett liv för mig" av The Real Group? Den finnes arrangert for solist og piano, og er helt nydelig. Jeg skal be to venninner av meg synge og spille den i min vielse.
laverdi Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 ipeggy: Vet du hvor man får tak i dette arrangementet?
plass'n Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Mitt hjerte er ditt Tekst: Nils Ferlin Oversettelse: Alf Prøysen Musikk: Geir Holmsen Kjærlighet kommer og kjærlighet går, ingen veit vægen vi vandre, men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kæin få knopper og blømme. Kjærlighetsrosa er skaperens verk, det ska vi æiller forglømme. Mitt hjerte er ditt … osv.
Gumman :-) Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Jeg skal ha "Du är allt" av Sonja Alden. Superfin og passer så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå