ludda Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Så går jeg videre til 2 trimester,noen andre som også skal det?Gleder meg.
MathildeC Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har også bare noen dager igjen her inne! Tror det er mandag/tirsdag jeg bytter trimester.. jippi! Skal på UL på tirsdag også, er utrolig spent på hvordan alt står til der inne.. Synes ellers tiden har gått kjempefort denne gangen, dette er min andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå