Gå til innhold

Noen her som vokser barten sin selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere eventuellt? Har ikke tid eller råd å gå til hudpleier nå, men skulle ha tatt barten på overleppa... Håper noen har gode råd..? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo tatt denne på anonymforumet da, hehehe.. :)

Men ja, hender dessverre at det må vokses iblant. Har kun prøvd den tubevoksen som er spesielt for ansikt, husker ikke merket nå, men de har den på f.eks. Vita og Cubus. En liten tube med voks og flere gjenbruksstrimler til å ta den bort med. De hårene som ikke løsner første gangen, nytter det ikke å prøve på nytt på, da må pinsetten til. Kan fort bli sår også om man vokser to ganger på samme sted (gjorde den tabben første gangen ja.. :))

Lurer på om det er Veet forresten, og om det er en av de som er omtalt her:

http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/2002/1032188711.6

Isåfall burde man kanskje være litt forsiktig..

Skrevet

MtG - bare vent til du passerer 30... ;)

Skrevet

Jeg kjøper sånne waxstrips som er til ansiktet, husker ikke hvilket merke - nivea kanskje, de funker kjempefint for meg.

Skrevet

Jeg har brukt veet engangs-stips til ansikt.Syns den kunker veldig bra.To og to strips ligger mot hverandre,med voksen mellom.Bare gni de litt mellom hendene så den blir litt varm,dra stripsene fra hverandre,legg påt og dra av;-) lykke til

Skrevet

Hehe, ja det kommer sikkert:) Kan trøste dere med at jeg har masse grå hår. Selv om jeg bareer 23:)

Skrevet

Puh, enda godt... :)

Grå hårene her kom vel samtidig med barten, sukk... alt man skal gjennomgå... :)

Skrevet

Anonym trenger jeg ikke å være.. Jeg tviler på at noen vet hvem jeg er her inne.. hehe.. :)

Alle hår på overleppa, det er bare at med årene blir de mørkere. Thats life! :)

Takk for svar alle sammen! Jeg skal ta meg en tur på Vita i dag...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, har gjort det. Kjøpte voksstrips på vita til ca 65 kr for 20 strips. Limte på og kjæresten min fikk æren av å rykke stripsen av. Han digget det, selvfølgelig. Vi vokset og drakk vin. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...