Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva bruker dere eventuellt? Har ikke tid eller råd å gå til hudpleier nå, men skulle ha tatt barten på overleppa... Håper noen har gode råd..?
Sivalur Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Du kunne jo tatt denne på anonymforumet da, hehehe.. Men ja, hender dessverre at det må vokses iblant. Har kun prøvd den tubevoksen som er spesielt for ansikt, husker ikke merket nå, men de har den på f.eks. Vita og Cubus. En liten tube med voks og flere gjenbruksstrimler til å ta den bort med. De hårene som ikke løsner første gangen, nytter det ikke å prøve på nytt på, da må pinsetten til. Kan fort bli sår også om man vokser to ganger på samme sted (gjorde den tabben første gangen ja.. ) Lurer på om det er Veet forresten, og om det er en av de som er omtalt her: http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/2002/1032188711.6 Isåfall burde man kanskje være litt forsiktig..
Himmel og hav Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Jeg kjøper sånne waxstrips som er til ansiktet, husker ikke hvilket merke - nivea kanskje, de funker kjempefint for meg.
Bolla Pinnsvin Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har brukt veet engangs-stips til ansikt.Syns den kunker veldig bra.To og to strips ligger mot hverandre,med voksen mellom.Bare gni de litt mellom hendene så den blir litt varm,dra stripsene fra hverandre,legg påt og dra av;-) lykke til
-MtG- Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Hehe, ja det kommer sikkert:) Kan trøste dere med at jeg har masse grå hår. Selv om jeg bareer 23:)
Sivalur Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Puh, enda godt... Grå hårene her kom vel samtidig med barten, sukk... alt man skal gjennomgå...
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Anonym trenger jeg ikke å være.. Jeg tviler på at noen vet hvem jeg er her inne.. hehe.. Alle hår på overleppa, det er bare at med årene blir de mørkere. Thats life! Takk for svar alle sammen! Jeg skal ta meg en tur på Vita i dag...
Gjest Gul stjerne Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Ja, har gjort det. Kjøpte voksstrips på vita til ca 65 kr for 20 strips. Limte på og kjæresten min fikk æren av å rykke stripsen av. Han digget det, selvfølgelig. Vi vokset og drakk vin. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå