Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

svaaak strek i dag også kanskje litt mer rosa og tydligere! iiik!

off too buy cb! :-D

hvordan i alleverden får du til de tegnene i nicket ditt? heh

tenkte vi måtte ha en ny "tråd" kjedelig og bla såå langt :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh så utrolig bra=))) jeg har ikke noen tester her så jeg må ut å gå heheheh=))

Jo de har jeg hentet fra Facebook=) bare kopiert å limt inn her=))) heheh=)

JA er helt enihg hihi den blir laaaang etter vært heheh

Sånn er det når vi er så skravle høner heheh=p

Har du fri i dag???? skal du ta testen i dag eller i mårra tidlig???

Skrevet

Er så spent på deg=))) jeg har ikke vært ute av huset enda... nå sover lille gutt så jeg må vente med å gå til han våkner =))

men du er vel på jobb oxo du=))

Skrevet

dytter litt jeg=)

Skrevet

heei! =) måtte kjøre en time hver vei for å få tak i Cb heh så slo i hjel tiden med litt shopping! nettopp komme hjem..¨

kjøpte først dobbelpk cb canlig, og heiv meg inn på første offentlige wc jeg fant hehe, og tru du ikke den jæ*** testen viste en skyggestrek den oxo haha- *oppgitt*

MEN ingen tr her enda så wweeehoo :-P

og du har du testet med cb? ler meg i hjel hvis du oxo fikk skyggestrek :-P

Skrevet

Her nede hadde de selvfølgelig ikke fått inn digital=( men det fikk dem inn til mandag... har kommet nytt apotek her, så de hadde ikke fått inn alt=(( ble skikkelgi suuuur... men da er det bare til å vente litt til.... enda ikke tegn til TR=))) Jeg spurte dama på apoteket om de hadde den, å sa nei desverre den har vi ikke fått inn enda..... Jeg sa: HÆÆÆÆ DERE MÅ JO HA DEN... hehehe tenkte ikke på at det var andre der hihihihi jeg ropte det ut lissom hehehe ble litt flau etter på når jeg sjønte hvor høyt jeg hadde sakt det heheheh

JA shoping er altid morro=) men kipern med skygge strek=((( en var den sterkere enn billig stestene????

Skrevet

hehe sånn små desperat :-p haha

bra ikke tr er i nærheten- du er nok gravid skal du se! :-D krysser fingrene for deg!

streken ble "nokså" blå i venstre side og resten ganske skyggete om du skjønner, men mista litt håpet nå, var nettopp på badet og den gule utfloden var en tanke mørkere gul/rosa såååå nå komme vell den tanta.... :-/

Skrevet

NEEEEEEEEEEI det får den ikke låv til.. den kan bar holde seg vekke=))) vi vil ha spire på besøk ikke tanta........

Skrevet

*snufs* vet :-/

hvor gul var/ er din utflod? detaljer t:-p

min har liksom vært eggeskallhvit- antydning til gult lissom..

nå var den MØRK gul orange/grønn/rosa hehe med lo i :-p

haha LOL

Skrevet

ok her kommer mine detaljer heheheheheheh:p

Den er slimete på en måte. litt sånn tråetter... å lys lys lys gul. men har hatt en sånn lenge nå tror jeg... vil ikke ha tanta på desøk jeg..... men vi får nå se... akuratt nå føler jeg INGENTING..... litt rart... har vært gira hele uka men nå er det akuratt som jeg driter i det...... va mye detaljer hehhee. håper dere andre som leser dette ikke leser om dere syntes det er ekkelt heheheh sensur hahahahahahahhaha

Vi blir litt gale her inne tror jeg=))

Skrevet

hehe ingen vet hvem vi er likevel så da går det ann å være litt detaljerte, dessuten er jo alle like opptatt av symptomer så det er bra for dem at vi er detaljerte :-p

føler INGENTING!? pøh tror deg ikke helt ;-p

jeg er mest forbanna- kan ikke de testene bare være enten pos eller neg??!!

har en digital men leste her inne at den var mindre følsom? gidder lissom ikke bruke den opp hvis jeg ikke er sikker på at det blir riktig svar..

Skrevet

hehe.. ja men jeg føler liksom ikke noe imagen i dag.. alle symt er borte .....

hehehe

Ja jeg er forbanna får at de ikke hadde den j***la testen=(((

men nå er det freddan hehehe vi får kose oss litt extra den neste mnd da så det sitter en spire i jan hehehehehe=))

Skrevet

blir nok til det hvis vi ikke har huleboere nå..

har du tenkt på hvor annerledes det vvil være å få en vinter baby forholdt til sommerbaby som sist?

var jo greit sist når jeg kunne ut å trille med en gang.. hv is det blir vinter baby må jeg be til gudene om fint vær sånn at vi kan komme oss ned av heia for å føde :-p hehe

hadde ks sist pga sv forgiftninga- så bli jo som 1gangsfødende... :-o

Skrevet

ja det blir litt anderledes jaaa... jeg var dårlig i 3 uker etter fødsel jeg.. så da kommer vel værset snøfallet mens vi er inne hehhehehe... håper ikke på det denne gangen=) vi bor i vestfold, å det er jo egntlig ikke kjent får mye snø. men her har det vært syke mengder i år.... hvor på kant av landet er du fra????=)

JA du blir 1 gangsfødende du da ja=) huff er ikke til å spøke med de svangerskaps forgiftningene..... hvilke uke ble du tatt i????

Skrevet

hørere dettte! svoger som bor der borte...

bor nesten så langt ned sør man kan komme helt ute med sjøen bare på toppen av heia :-p (lindesnes) så vi har hatt nokså behaglige mengder i år vel og merke :-p det som er er at de er så galneslig dårlige til å brøyte, så ligger på det værste er det jo nesten over 17 cm i veien og vi tar i m suv`en- må jo nesten ha traktor da :-p haha syns du ikke du ser vi ommer i traktor til føden, hadde det ikke vært for den laange kjøreturen så hadde det5 vært suuper morro.. lissom omk å gjøre å være mest harry :-o

gikk m høyt bt og proteine fra april og i juni ble det bare være så e tok ho i uke 38 i hastesnitt- for ble plutselig skikkelig dårlig- ikke vanskelig å skjønne noe var galt..

Skrevet

Oy såpass ja=)) heheh da skjønner jeg du er skeptisk heheh=)) traktor hadde vært super rått å komme med hahahhahaha hadde ledd meg skakk hehehe... hvem syke hus hører du til da,da????? jeg har vært på lindesnes fyr=))) heheh=) er jo kjempe fint der=)

Vi får håpe vær gudene velger å være greie til neste år heheheh=)))))

Oy så pass jaa.. men sier de at du kan få dette igjen eller var det bare da???? får håpe du slipper unda denne gangen...

Har v'rt på do IGJEN å fårtsatt ikke tegn til henne... ingen TR enda.. hos deg da???? om du tar på de ett inn legg... om du har.. så ser du hvor gult det er i fårhold til innlegget=)) du som er sykepleier??? kan du ikke levere inn en unrin prøve der du jobber????(eller det var kansje ett teit spm) hahaha

Skrevet

kan velge mellom flekkefjord og kristiansand- kr sand sist..

veldig fint ute m fyrert ja =)

vet ikke helt om det e lett å få igjen- har lest så forskjellige ting.. siste jeg leste var at 5% av alle gravide fikk dette og av de som hadde hatt det var det 10% sjangse for å få det igjen... så slipper nok unna forhåpentligvis, er rh - oxo så da er det jo enda en faktor som kan utløse dt..

har ikke koomme noe mer enda- blir jo litt små nervøs hehe

jobber på eldresenter nå, ingen slike tester der hahahaha :-p

Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah jo på eldre senter syntes jeg dere skal ha graviditets tester hehehehehe=))

Da krysser vi fingrene på at du slipper det nå=) jeg har en god førelse på at du er grvaid nå. hvos du går i speile.... se i det hvite i øynene dine..... hvordan farge er det (hvite)... fårtell=)

Skrevet

ja det hvite i øyet. vær ærlig..

Skrevet

=D

Skrevet

huh? sikkert veldig dum nå men what? *ut å studere nå*

Skrevet

Jeg kan nemmelig se på oynene til fålk om man er gravid hehehhehehe=) har lært det av min farmor=)) hehe. du må bare si hvilke farge de er=) så skal je forklare=) høres sprøtt ut=) men er helt sant=))

Skrevet

veldig hvitt- litt antydning til grått opp mot tinningen og et sprengt bolodkar på hvert :-p ler meg i hjel! haha

Skrevet

hahahhaahhahahahahha du gjør vel det=) men da ser jeg antydning til graviditet=) om man går mot gult (hvit med pitte pitte litt gult) har man eggeløsning=) ved hvit mot blått er du gravid=) du blir først grå så blå=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...