lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har jobbet nå mandag, tirsdag, onsdag hvorav 1 langvakt, 8,25 timer. I dag skal jeg på en jobb i 3 timer, 10-13, så har jeg jobbhelg med 3 langvakter. Begynner kl 15.00 i ettermiddag. Vanligvis er denne turnus uka ille, men nå synes jeg faktisk ikke det føles så ille. Kan jo hende jeg forandrer mening i løpet av helga, hehe...
Makka Pakka Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Høres slitsomt ut, men det høres ut som du klarer det
blond Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Slike ting er ofte verst på forhånd og så er det ikke så ille som man trodde bare man kommer igan, er bare bra at du ikke tenker kjipe tanker om turnusuka allerede. Virker som skiturene dine gjør deg godt på mange måter. Hva gjør du når snøen forsvinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå