Gå til innhold

Dette har vært/blir en slitsom uke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet nå mandag, tirsdag, onsdag hvorav 1 langvakt, 8,25 timer. I dag skal jeg på en jobb i 3 timer, 10-13, så har jeg jobbhelg med 3 langvakter. Begynner kl 15.00 i ettermiddag.

Vanligvis er denne turnus uka ille, men nå synes jeg faktisk ikke det føles så ille. Kan jo hende jeg forandrer mening i løpet av helga, hehe...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slitsomt ut, men det høres ut som du klarer det :)

Skrevet

Slike ting er ofte verst på forhånd og så er det ikke så ille som man trodde bare man kommer igan, er bare bra at du ikke tenker kjipe tanker om turnusuka allerede.

 

Virker som skiturene dine gjør deg godt på mange måter.

Hva gjør du når snøen forsvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...