linnb85 Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg lurer på hvor langt dere var på vei når dere fortalte det til venner og familie om at du er gravid???
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal holde det for meg selv så lenge det er mulig, i tilfelle noe skulle gå galt. Første gangen jeg var gravid måtte jeg fortelle det i uke 6.. til og med sjefen så kul på magen! Er visst arvelige greier har jeg hørt;) Skal se om jeg klarer å holde tett til etter uke 12 hvert fall,, men spørs om folk lurere når jeg må bruke noe annet på 17. mai!
Gleder meg til go`klomp nr. 2 Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har hatt 2 SA siden oktober og er nå gravid igjen 7 uker i morgen - jippi, ... med litt bekymring). Jeg synes det er veldig greit at familie, venner og sjefen er klar over situasjonen min. Godt å kunne prate med noen om det går galt. Ikke liker jeg å lyve og finne på alt mulig for at andre ikke skal forstå det heller, men vi er jo alle forskjellige og takler ting på ulike måter
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Fortalte det til kommende besteforeldre og tanter/onkler samme dagen vi fikk vite det. Var da 6 uker på vei. Ellers tar vi det som det kommer naturlig, men det er ikke hemlig. Angrer ikke et sekund på det.
Kongeørna Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Sist jeg var gravid, mistet jeg i ma. Da var det ikke mange som visste, men det var naturlig for meg å fortelle på jobben at jeg var sykemeldt to dager pga graviditet og utskrapning. Nå er jeg ni uker, og forteller egentlig når det passer. Hvorfor ikke? Mister jeg, kan jeg fortelle det og. Det er vanlig å bli gravid, og det er slett ikke uvanlig å miste. Er ikke redd for å fortelle.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har fortalt det til alle mine nærmeste, og det er vel en god del!! Fortalte det ganske fort, både mamma, pappa og kjærestene deres, søsken, barnefars familie, mine nærmeste venner osv. Jeg forteller det tidlig fordi jeg ikke klarer å holde på en så fin hemmelighet, og jeg hadde delt det med hele verden om jeg hadde mistet også! Jeg er en veldig åpen person, og vil dele alle mine gleder og sorger med de jeg er mest glad i, uansett
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Jeg er foresten strax 7 uker på vei, og fann ut jeg var gravid når jeg var 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå