Gå til innhold

Vi har blitt enig om navn!!!:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Theo om det blir gutt og Tiril om det blir jente:)

Hva syns dere om de navnene???:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiril er kjempekoselig:) Theo er for meg en forkortelse bare..hehe.

Uansett er det deilig å være ferdig med den biten!

Vi har to vi!! Og minstemann fikk ikke navn før han var over en mnd! Foreløpig går vi for Rambo og Rocky;)

Skrevet

rambo og rocky ja...det var spesielle navn:)

Skrevet

så søte navn..vi snakket om Theo eller Thias.... men ente opp med Marcus =P hehe

å med jente snakket vi om Mathea,Thilie,eller Mille.

I

Skrevet

syns det var fine navn :)

Vi har også nemmelig tenkt Theo om det er gutt mens Sanne og det blir jente :)

Skrevet

Kjempe fine navn:-D

Min lille prinsesse skal hete Sofie <3

Skrevet

Kjempe fine navn synes jeg.

Vi har ikke bestemt oss for navn, men har heldigvis god tid enda. Har notert oss ned noen forslag på jentenavn, men sliter veldig med å finne guttenavn som vi begge liker..

Skrevet

Jeg klarer aldri å bestemme meg. med nr ombestemte jeg meg ca annen hver mnde. Denne gangen trodde jeg at jeg hadde det klart men ser jo at det ikke er helt tilfelle. Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for Martine eller Leon, men er så usikker!

Skrevet

Fine navn begge to! :-)

Her blir det Sunniva eller Oliver! :-)

Skrevet

Skatten vår heter Theo, så det er selvfølgelig et godt valg ;)

Tiril syns jeg også er kjempefint! :)

Skrevet

Jeg må jo si at Theo er et veldig fint navn da, spesielt siden eldstemann min på snart fire år heter Theo ;-)

Jeg sliter veldig med navn om dagen...

Skrevet

heldige dere som har funnet navn! vi sliter veldig med navn selv om dagen, men har hengt oss litt opp i Terkel. Det begynte som en spøk, men nå virker det mer riktig enn andre forslag... (ikke noe besteforeldrene er så glade for, for å si det sånn.. hehe)

Har lurt litt på Bjørnar, Bjørn, Torkel og sånne ting også (sammenheng med en viss tradisjon for enkelte bokstaver og sånn i navn fra pappamannens familie)

hehe. typisk at vi venter gutt, når vi bare hadde jentenavn klart...

Skrevet

Synes Tiril er kjempefint, det heter jenta vår..Theo er også veldig fint synes jeg, står på lista mi over guttenavn:) Lykke til:)

Skrevet

Theo er fint, vår skal hete Theodor om det er gutt :)

Skrevet

Theo Sebastian blir det:)

Skrevet

Synes begge navnene var kjempe fine:)

Vi har også bestemt oss, Meena Margrethe (uttales likt som mina, og margrethe etter bestemor) om det blir jente og Philip om det blir gutt.. Hehe.. Litt artig å se det skrevet.. Har ikke gjort det før..

Skrevet

Tiril er et søtt navn... og så er det jo litt av navnet på en fin, gul blomst... tiriltunge:)

Skrevet

liker Tiril godt, men Theo kjenner jeg flere hunder som heter... så det blir veldig feil på et menneske for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...