_ThEoMaMmA_ Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Theo om det blir gutt og Tiril om det blir jente:) Hva syns dere om de navnene???
Molait Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Tiril er kjempekoselig:) Theo er for meg en forkortelse bare..hehe. Uansett er det deilig å være ferdig med den biten! Vi har to vi!! Og minstemann fikk ikke navn før han var over en mnd! Foreløpig går vi for Rambo og Rocky;)
_ThEoMaMmA_ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 rambo og rocky ja...det var spesielle navn:)
julibebiss <3 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 så søte navn..vi snakket om Theo eller Thias.... men ente opp med Marcus =P hehe å med jente snakket vi om Mathea,Thilie,eller Mille. I
liten spire Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 syns det var fine navn Vi har også nemmelig tenkt Theo om det er gutt mens Sanne og det blir jente
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Kjempe fine navn:-D Min lille prinsesse skal hete Sofie <3
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Kjempe fine navn synes jeg. Vi har ikke bestemt oss for navn, men har heldigvis god tid enda. Har notert oss ned noen forslag på jentenavn, men sliter veldig med å finne guttenavn som vi begge liker..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Jeg klarer aldri å bestemme meg. med nr ombestemte jeg meg ca annen hver mnde. Denne gangen trodde jeg at jeg hadde det klart men ser jo at det ikke er helt tilfelle. Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for Martine eller Leon, men er så usikker!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Fine navn begge to! :-) Her blir det Sunniva eller Oliver! :-)
ifie Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Skatten vår heter Theo, så det er selvfølgelig et godt valg Tiril syns jeg også er kjempefint!
Snartbaby Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Jeg må jo si at Theo er et veldig fint navn da, spesielt siden eldstemann min på snart fire år heter Theo ;-) Jeg sliter veldig med navn om dagen...
VinterSol+2 Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 heldige dere som har funnet navn! vi sliter veldig med navn selv om dagen, men har hengt oss litt opp i Terkel. Det begynte som en spøk, men nå virker det mer riktig enn andre forslag... (ikke noe besteforeldrene er så glade for, for å si det sånn.. hehe) Har lurt litt på Bjørnar, Bjørn, Torkel og sånne ting også (sammenheng med en viss tradisjon for enkelte bokstaver og sånn i navn fra pappamannens familie) hehe. typisk at vi venter gutt, når vi bare hadde jentenavn klart...
3 jenter <3 Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Synes Tiril er kjempefint, det heter jenta vår..Theo er også veldig fint synes jeg, står på lista mi over guttenavn:) Lykke til:)
Beuwi Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 Theo er fint, vår skal hete Theodor om det er gutt
Humla&mini Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 Synes begge navnene var kjempe fine:) Vi har også bestemt oss, Meena Margrethe (uttales likt som mina, og margrethe etter bestemor) om det blir jente og Philip om det blir gutt.. Hehe.. Litt artig å se det skrevet.. Har ikke gjort det før..
nesten30 Skrevet 22. mars 2009 #17 Skrevet 22. mars 2009 Tiril er et søtt navn... og så er det jo litt av navnet på en fin, gul blomst... tiriltunge:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. mars 2009 #18 Skrevet 22. mars 2009 liker Tiril godt, men Theo kjenner jeg flere hunder som heter... så det blir veldig feil på et menneske for min del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå