Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg lurer på om jeg kan ha antydning til UVI. Ikke for å gå i detaljer, men utfloden har endret seg, og jeg synes jeg tisser mye i tillegg til en del kynnere. Har kun hatt det en eller to ganger før, men da hadde jeg det også slik at jeg følte at jeg aldri ble ferdig med å tisse. Det kjentes hele tiden ut som at det skulle komme mer. Så det jeg lurer på, er om man kan oppleve forskjellige symptomer på UVI fra gang til gang? Og om det kan være forskjellig i svangerskapene? Var gravid sist jeg hadde det også.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har uvi for 2 gang dette svangerskapet. Første gang merket jeg ikke noe, fikk bare beskjed om at de skulle sende urinen min til dyrking. Nå er jeg 34+5, og har hatt masse rier på nettene. Skikkelig tak i mage og rygg, 10 min mellom, og vart inntill 1 min. Har vært såpass vondt at jeg våknet, og ikke klart å sove mere... Dro til gynekologen min idag, og hun sa urinveisinfeksjon med en gang... Har også mye vondt i ryggen nå...
entil :) Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har hatt kronisk UVI i mange år, og hatt utallige symtomer og ikke symptomer. Kun en test som kan gi deg svaret Ta en test i stedet for å lure. Det blir sjelden bedre av seg selv Føler med deg og god bedring!
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Takk for svar! :-) Endte med at jeg tok med meg en urinprøve til legekontoret i dag, men de kunne ikke se noe der i allefall. Så da får jeg bare håpe at det roer seg av seg selv. Er litt slitsomt med kynnerne, men det er vel ganske vanlig for oss flergangsfødende vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå