Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Siste dag på jobb før sykemelding imorgen, og hva skjer? Bekkenet låser seg.... Og sjefen er på meg som en hauk.. Arrghh..... Og jeg er kvalm og sliten og lei meg fordi sjefen er urimelig mot meg. Jeg har faktisk ikke blitt gravid med trillinger for å irritere deg!!! Og jeg sitter ikke her på nattevakt med et låst bekken kun for å være kjip.. Uhh.. visste jeg aldri skulel gått på jobb idag.
Tyra79 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 STAKKARS SØTE; SNILLE DEG!!!! HAr du ingen mulighet til å komme deg hjem?? Du har all din rett ttil å KUN tenke på deg selv akkurat nå!!!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Nei dessverre ikke idag. Men det er siste dag. Hun ødelegger faen meg gleden over å jobbe med de fantastiske brukerene. Får angst når jeg ser jobben ringer. Så jævlig godt å bli sykemeldt!! orker seriøst IKKE å bli tråkket på.. Skulle virkelig aldri dratt idag:-(( Dumme pliktoppfyllende Mylian
Tyra79 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Da må du prøve å holde ut!! Stakkars, får helt vondt av deg..! Du får prøve å holde ut med tanke på at i morgen er det over!!! LYKKE TIL!!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Ja heldigvis, skal aldri tilbake hit mer om hun er her når jeg er ferdig med sykemelding+permisjon..!! Nå skal jeg sobve:-)) (hvilende nattevakt)
Tyra79 Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 God natt!! Håper det ikke blir for mye fysisk på deg da!!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Fikk dessverre sovet dårlig inatt.. Tok dette med sjefen veldig til meg så har ligget og vridd meg siden klokka 03.. kjipt når jeg ikke trenger stå opp før 06.. :-( kvalm nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå