Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Prøvde analsex hr om dagen, brukte masse glidemiddel og d var overaskende deilig. Problemet mitt er d at jeg er liv redd for at han skal få avføring på penisen, eller at d kommer til og lukte ekkelt mens han tar mg dr bak.. Tenkte og kjøpe glidemiddel med lukt sånn at d kansje kan dempe eventuel stygg lukt:/ Noen råd? Hva bør man gjøre for og forberede seg før en har analsex?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ville ha brukt kondom. Avføring er ikke noe man vil ha inn i penis, kan bli syk av det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Ikke ha analsex samme dag du har bæsjet. ALLTID bruk kondom! Bakteriene er IKKE bra! Bruk glidemiddel, med lukt er greit.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Da kan jeg aldri ha analsex, bæsjer hver dag jeg! Prøvd det en gang, og frister ikke til gjentagelse uansett
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Er jo best å gjøre det rett etter at man har bæsja skikkelig. Så er det ikke så mye som kommer ut når man har sex.
.Ann. Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Haha, morsomt du skulle legge ut dette nå, jeg skeiv akkurat noe i samme gate på sexdebatten. Uansett, jeg har hørt rykter om at enkelte tar klyster. Ikke vet jeg, kan ikke tenke meg det er særlig sunt for kroppen, en skal jo ikke kødde med kroppens naturlige prosesser, har jeg hørt. og så må det jo planlegges. Sikkert lurt det de anonyme sier om kondom. jag hadde satsa på den løsninga.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Ugh!!! Så en må regne med at følger bæsj med ut da??? yak!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Herlighet hvor uvitende;) Kjenner en at en må bæsje, så vil det komme avføring på penis. Kjenner en ikke at en må bæsje, så kommer det minimalt av tarmvæsker(ikke ren bæsj) på. Grunnen er at samleiet foregår i ENDETARMEN, og IKKE i tykktarmen. Har en bæsjetrang, så er dette fordi en har fått avføringen ned i endetarmen. Den er så og si tom når du ikke må bæsje.
.Ann. Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Hahaha! Det er vel mer snakk om tarmbakterier en om bæsj her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå