Gå til innhold

Føler meg feit?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste ukene har magen min vokst mye, er 21 uker på vei. Og jeg synes ikke at jeg ser noe bra ut gravid, alt er upropesjonalt! Tynne lår og liten rumpe men en stor mage og ingen former (hofter...) og jeg synes det bare ser helt rart ut!

Nå vil jeg ikke sove naken lenger sammen med mannen min og jeg er heller ikke intressert i sex, er ikke engang kåt lenger fordi jeg føler meg tykk og fæl. Jeg synes ikke det er "rett" av meg å vise meg naken fremfor mannen min, tenk om han ikke vil være kåt på meg lenger og synes jeg ser fæl ut? Han har ikke sett meg naken etter magen er blitt stor.

Jeg vil at han skal huske meg som tynn med former, og ikke som gravid og tykk. Tenk om han aldri da vil synes at jeg er fin lenger da? Er så fortvilet... Er kanskje bare jeg som føler meg feit og fæl, at jeg ikke er det. Han prøver å fortelle meg at jeg ser flått ut... Men det synker ikke inn!

Er det flere som føler det slik? Noen som har tips om hvordan det kan bli bedre? Begynner jo å bli desperat etter en løsning nå! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper at mannen din syns det er mye mer frustrerende at du ikke hører på han når han sier at du er flott enn at du har blitt større!!

Se å få av deg klærne igjen og la han få lov til å vise deg at du fortsatt gjør han kåt som bare f...!!

Skrevet

Støtter Roy72`s svar 110%.!!

Er det noe menn er lei av, og ikke fortjener, så er det damer som stadig syter og sutrer over hvor "feite" de er. Jeg skal vedde på at mannen din synes du er skamsexy som gravid, de allerfleste menn synes gravide kvinner er sexy. Så sett igang med å elske kroppen din for det du har, og jeg skal love deg du gjør ikke bare mannen din en stor tjeneste, men deg selv også. Garanterer deg at du helt sikker ikke ser feit ut, og du er sikkert like flott som alle oss andre gravide.

Jeg er på lik linje med menn lei av å høre jenter klage over utseende når de ser aldeles flotte ut. Skjerp deg!!! :)

Jeg har aldri i mitt liv følt meg så kvinnelig og så flott som nå, og jeg har lagt på meg snart 15 kg. Feit? Langt ifra! Nydelig :) Og du er sikkert minst like fin om ikke mye finere, for jeg har faktisk fått gode runde lår også.... :) Men jeg stoler på at når mannen min sier at jeg er nydelig, ja så er jeg faktisk det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...