Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Idag bladde jeg meg gjennom kanalene for å se om det var noe å hvile øynene på når jeg ammet.. Kl var ca 14.00 idag. Da jeg så kom til TV2 filmkanalen, viste de noen klipp av mange filmer som skulle komme nå den nærmeste framtid.. Og denne reklame snutten varte vel noen minutter, og var spekket av vold, skyting, blod, eksplosjoner, skriking, og rett og slett mange ting barn ikke bør se i det hele tatt. Og her fikk de jo se det uten noen sammenheng. Så bare en ble skutt, noen ble slått, andre ble skreket til og plutselig ble noe sprengt.. Er det ikke noe forbud mot å vise slik sånn i slik tid at barn kan se på det? Jeg liker ikke om mine barn skal se slike ting som dette. Og om dagene hender det jo de ser på tv selv og svitsjer mellom barne kanalene. Tv2 filmkanalen blar de "forbi" fra den ene til den andre. Jeg har ikke tenkt over det før idag.. Hva tenker dere?
SingSangMamma™ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Den meldingen synes jeg du burde sende til tv2. Jeg er helt enig med deg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 enig med singsangmamma, send mail til tv2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå