Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Er førstegangs så har jo ikke helt peiling her...;o) Men har forstått det slik at den kan gå flere uker før fødsel og at den trenger ikke være tegn på at fødsel er nært forestående.. Men går den nødvendigvis alltid så lenge før fødsel,kan den gå sånn rett før også? Min er ikke gått enda er snart 38 fullgåtte uker,er det ikke håp for at det kansje kan skje noe i nær fremtid da tro,eller er det bare å slå fra seg siden den ikke er gått..? Takker for svar ;o)
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Min gikk 3 uker før fødsel forrige gang..jordmora mi sier at det er mange ganger den går uten at kvinnen merker det..
Magdalena81 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har nok ikke svaret, men jeg tror slimproppen kan gå like før man føder... Jeg er i 38. uke også, og har ikke sett tegn til noen slimpropp:-) Jeg har sett etter den i flere uker, men har gitt opp nå...det er jo ikke sikkert den kommer, eller kanskje den har kommet ut uten at vi vet det! Det er jo fullt mulig har jeg hørt! :-)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Hehe ja har jammen sett etter den jeg og ;o) Men kan jo satse på at den kansje har gått da,får den blir jo nødt å gå for at vannet kan gå og barnet kan komme! Takker for optimistisk svar! Er så øm og sliten i magen etter kynnere og nedpress og skikkelig smerte fulle murringer i snart to uker..Litt tungt er det da å tenke på at det i realiteten kan gå opp til en mnd til fødsel... Men skal prøve å nyte denne tiden også på en måte,så blir forhåpentligvis ikke vente tiden så lang ;o)
*rbte* Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Forrige gang gikk slimproppen 9 timer før lille pia var født.
komplett familie Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 i mitt forrige sv.skap gikk ikke slimproppen, men vannet gikk dagen før termin for det.... Så tror ikke at den må gå for at vannet skal gå! Har heller ikke settnoe til den nå, men har 13 dg igjen til termin så det kan jo enda skje....
saa09 Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Min gikk på morgenen, og nurket kom ett døgn etter!
ellevilla Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Første gang gikk den to dager før fødsel. Andre gang når riene startet.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Har aldri sett noen slimpropp jeg og nå har jeg født tre ganger.
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2009 Takker masse for beroligende svar ;o) Fikk det plutselig for meg at jeg garantert kom til å gå to uker over pga jeg ikke har sett no til den... Men da er det enda håp ;o)
beredt Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 To uker fra slimproppen gikk første gang kom gutten.
Lorelai m. nyfødt Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har født to ganger før, og proppen gikk på sykehuset etter at jeg fikk klyster, begge gangene. Begge mine fødsler har begynt med rier, og de har måttet stikke hull på vannet rett før pressriene startet. Trenger ikke å ha noe å si. Er 39 uker nå, og ingenting har vist seg denne gangen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå