Gå til innhold

Jada, neida, så det så....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke meldt meg ut herfra altså! Forrige helgs popstjernetilværelse har riktignok satt sitt preg, men hverdagslivet kom rett i fleisen på meg og nå føles det som om ingenting er forandret. Sukk. Jo forresten, godfølelsen sitter i en god stund :)

Ellers er både kjæresten og jeg bekymret for Karosnuppa, for hun har ikke fått tilbake matlysten helt og er fortsatt slapp etter forrige sykdomsperiode. Eksem ser det ut til at hun har fått også, så nå er det kjøttsår på hendene som gjelder. Stakkars, det er sikkert vondt som bare det. Vi smører og smører, sender fettkrem med til barnehagen som også smører og smører. Vi to jentene skal på Barneklinikken på Ullevål snart for noe helt annet (for den som husker det) og jeg tenkte å be om en vurdering av helhetsbildet. Hun var jo innlagt der en stund etter fødselen, så det må vel gå an å spørre om det?

Våren er i kjømda og det er HERLIG!! Solbrillene er på og dunjakka henger innerst i skapet. Halleluja!! Fyttikatta som jeg gleder meg til sommeren! Men first things first - i slutten av april er det SPA!! Det er ikke lenge til og jøssenampåtrappa som jeg gleder meg! Behandlinger er bestilt og alt i orden :)

Tenker jeg skal titte innom her litt oftere fremover. Jeg må innrømme at jeg mistet dibbepiffen for noen uker siden av ulike kjedelige innlegg, men nok om det. Det er "bygons", som det heter i Ally McBeal. Det var vel forøvrig den siste serien jeg fulgte med på. Hahahahahaha!

Håper det står bra til med dere, jenter. Jeg har lest BAM og DIB på mobilen slik jeg pleier når jeg er på tur, så jeg er rimelig oppdatert på både godt og vondt. Vi snakkes snart, for jeg kommer plutselig tilbake :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se deg innom Karomamma!!

Uff... jeg har vondt av vesla di som har kjøttsår på hendene!! Klart det er vondt! Godt dere skal til Ullevål snart - selvsagt så kan du spørre om en helthetsvurdering! Det synes jeg jammen du kan gjøre til tross for at dere har vært pasienter der tidligere!!! Min eldste var plaget med barneksem - bare de smågreiene han fikk av det var superplagsomt for ham - så jeg kan bare innbille meg hvordan snuppa di har det:=(

Skrevet

You`re the star!!! Men helt uten stjernenykker da:-)

Kult å ha kjendiser her....

Enig med deg, vi er vel flere som mistet litt dibbe-piffen, uten å gå det nærmere i sømmene.

Men du hun lille frøkna di trenger en helhetsvurdering, sånn er det bare.

Stå på krava.

Gleder meg til spa jeg også, kan nesten ikke vente......Og så gleder jeg meg til påske, og enda mer vår, og som om ikke det er nok, kan jeg nesten ikke vente til det blir hvitvin på balkongen:-DD

Skrevet

Tenk at du sto på scenen med HAN da:-) Skjønner at det har gjort inntrykk på deg og at stemningen var knallgod. Utifra kritikkene så storkoste alle seg som var der:-) Det er moro!

Har sendt deg mail jeg:)

Og det er fantastisk med solbriller, sol og dunjakke innerst i skapet ja. Endelig!

Spa i april blir en god start på sommersesongen:-)

Skjønner godt at du mistet dibbepiffen. Det er ikke vårt, husk det. Vi har det hyggelig vi...

Skrevet

Hei du, ja, det var lenge siden. Skjønner da også at det er mye jeg har gått glipp av - har jo ikke fått med meg popstjernehelgen din, jo.

Har ikke fått med meg de kjedelige innleggene heller, men det var sikkert ikke noe jeg trenger å være lei meg for å ha gått glipp av ;-)

Håper dere finner ut av det med både matlyst og den andre tingen. Ikke noe hyggelig når man begynner å bekymre seg for disse snuppene. Vi vil jo helst at de skal spise, hoppe og danse hver dag. Håper slappheten raskt lar seg trylle bort!!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...