Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Noen tips til hvordan jeg skal komme meg gjennom detta? Høyre armen er værst, og jeg er selvfølgelig høyrehendt.... Har fått noe betennelses-dempende greier av legen, som har hjulpet veldig... Men jeg skal jo ha eksamen imorra, så den siste uka har jeg jo sikkert brukt armene mer enn jeg burde.... Så nå sitter jeg her og bruker kunn venstre armen.. Hva kan jeg gjøre ikveld for at det blir litt bedre imorra? Bare for å komme meg gjennom eksamnen min.....
Supermamm Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Har dessverre ikke så mange tips til deg annet enn å bruke armen minst mulig. Ta pillene du har fått av legen som anbefalt. Og hiv innpå noen ibux imorgen ca 1 t før eksamen begynner (om du kan ta ibux sammen med de andre pillene da...) Lykke til!
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 orudis gel funker knallbra og knallfort på meg. Men vet ikke hvordan det er med den hvis du ammer eller er gravid da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå