Gå til innhold

MannsIDIOT!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, jeg må bare få ut litt frustrasjon her nå!!!!! Som anonym... Off og off, nå er jeg frustrert altså! lang historie kort: jeg er halvveis i svangerskapet med min 2., og har en meeeget aktiv ettåring i tillegg.. Livet er egentlig knall, hadde det ikke bare vært for den IDIOTEN jeg er sammen med!!!!!!!

- jeg jobber HELE dagen, han er hjemme.

- når jeg var hjemme i permisjon, ryddet og vasket jeg og hadde alltid mat på bordet når han kom hjem. Han vasker ikke en DRITT! han rydder ut og inn av oppvaskmaskninen, og thats it! Faen meg ikke sett på en støvklut på aldri så lenge!!!

- han er aldri ute å gjør noe med barnet vårt, han er bare hjemme. Han møter så og si aldri andre med barn uten at jeg "tvinger" han ut på et eller annet treff. Han er litt til broren sin som er uføretrygdet, men han har ingen barn.. Så de sitter og ser på fotball...:S

- Han klager over at jeg kommer hjem fra JOBB NR 2 og er driitsliten og legger meg på sofaen med pcn?!?!? Jeg blir irritert av å bare se trynet hans jo!

- Han klarer faen meg ikke å skjønne at jeg er gravid, og kanskje er litt trøtt om dagene, og jeg må KRANGLE MEG TIL å sove 15 min ekstra om morgenen mens han tar lillemann.

- Huset vi bor i står og forfaller, og han klarer ikke å ta i en hammer og spiker og kanskje ordne noe.. Han har 10 000 småprosjekter som ikke blir fullført.....

- Han vil ha sex hver kveld, og måten han hinter om det på er å legge seg kliss inntil meg å "dytte" på meg.. Null romantikk- jeg føler meg som ei dukke......

FAEN SÅ SINT JEG ER PÅ HAN TOSKEN!!!!!!

Lyst til å pakke sekken og bare dra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med ham. har han altid vært slik var du dum som valgte ham når han irriterer deg så ille, har han plutselig blitt slik ligger det noe under som har forandret ham. Uansett må du snakke med ham om det. dere har snart 2 barn sammen, og de fortjener å ha lykkelige foreldre som arbeider bra sammen. Om det ender med en skilsmisse så må dere ihvertfall være venner. kommunikasjon er det viktigste i verden. Og etter det kommer nærhet og omtanke.

han kan sette så lite pris på deg, det vil aldri bli bra mellom dere hvis det fortsetter. Men du må hjelpe ham med å finne ut hvorfor han i alle dager er slik på daglig basis.

Du er KJEMPEFLINK som er i jobb, har et lite barn og er gravid! Tar hatte av for deg, men du må bli satt pris på av mannen du deler livet ditt med:) Gi deg selv en klapp på skulderen og ta litt tid til deg selv hvor alt handler om deg og magen:) En god lang dusj eller et bad, stelle seg litt ekstra for seg selv osv, det hjelper mer enn du tror:)

Lyke til!

Skrevet

Ville bare si at jeg forstår deg så altfor godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...