Kjærlighet <3 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 I magen er det en liten baby, som ser fisk og rask ut! Fire hjertekammer, skillevegg og klaffer ! :-) ( var litt ekstra nervøs på hjertet siden vi har fått et alvorlig sykt barn med hjertefeil, som vi mistet.) Lille bror ( ja det blir en gutt ) har termin 23.august! ( på 1 års dagen til sin enlge storesøster..) Føler oss litt lettere nå som vi enda en gang har fått bekreftet at hjertet ser friskt ut ! :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Gratulerer!! Da er det bare å lene seg tilbake og nyte graviditet og vår Så deilig.
morsomjente Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Så godt å høre..skjønner godt at man blir litt ekstra nervøs når man har opplevd noe sånt men nå kan du slappe av å kose deg med magen din -Jeg var også på ul idag får en prinsesse til ...så lettet at alt så bra ut... kos deg videre...å lykke til, håper at du slapper mer av nå..
morsomjente Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 sorry mente ikke å gjøre smileface bak " når du har opplevd noe sånt !!! beklager skjønner at det har vært tøfft !!! lykke til videre å beklager igjen...den smilefacen..bare vane...huff dumma jeg
Kjærlighet <3 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2009 morsomjente: Det går fint! :-) Skjønnte va du mente :-)
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer med liten gutt i magen:-) Vi har termin samme dag vi! Husker deg fra du gikk gravid med jenta di, jeg fikk en gutt i Juni i fjor. Var forferdelig å høre at dere mistet jenta deres, husker jeg felte noen tårer da jeg leste innleggene dine i tiden etterpå. Jeg skal ikke på ul før den 30, er så spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå