Gå til innhold

Da var ordinær UL overstått :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I magen er det en liten baby, som ser fisk og rask ut! Fire hjertekammer, skillevegg og klaffer ! :-) ( var litt ekstra nervøs på hjertet siden vi har fått et alvorlig sykt barn med hjertefeil, som vi mistet.)

Lille bror ( ja det blir en gutt ) har termin 23.august! ( på 1 års dagen til sin enlge storesøster..)

Føler oss litt lettere nå som vi enda en gang har fått bekreftet at hjertet ser friskt ut ! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Da er det bare å lene seg tilbake og nyte graviditet og vår :)

Så deilig.

Skrevet

å, så bra...! gratulerer...!

Skrevet

Grattis! Kos deg videre!! :)

Skrevet

Så godt å høre..skjønner godt at man blir litt ekstra nervøs når man har opplevd noe sånt :) men nå kan du slappe av å kose deg med magen din :)

-Jeg var også på ul idag :) får en prinsesse til ...så lettet at alt så bra ut...

kos deg videre...å lykke til, håper at du slapper mer av nå..

Skrevet

sorry mente ikke å gjøre smileface bak " når du har opplevd noe sånt !!! beklager skjønner at det har vært tøfft !!! lykke til videre å beklager igjen...den smilefacen..bare vane...huff dumma jeg

Skrevet

morsomjente: Det går fint! :-) Skjønnte va du mente :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-)

Skrevet

Gratulerer med liten gutt i magen:-) Vi har termin samme dag vi! Husker deg fra du gikk gravid med jenta di, jeg fikk en gutt i Juni i fjor. Var forferdelig å høre at dere mistet jenta deres, husker jeg felte noen tårer da jeg leste innleggene dine i tiden etterpå.

Jeg skal ikke på ul før den 30, er så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...