Gå til innhold

Hvor mye bruker dere pr mnd på dagligvarer/mat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg går hjemme i permisjon, er det stort sett jeg som handler alt. For moro skyld fant jeg akkurat frem kalkulatoren og regnet sammen det jeg har handlet for den siste måneden. Fikk egentlig litt bakoversveis 6000,-!!! Og da er det mulig at mannen kan ha handlet for noen hundrelapper også. Mat og det vi ellers måtte kjøpe på dagligvarebutikken.

Jeg har aldri regnet på det tidligere, så ble litt overasket! Vi er 2 voksne, en 4 åring og en baby som jeg lager all mat til.

Hvor mye bruker dere pr mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert mellom 4 og 6 tusen.... vi er 2 voksne og en baby, men jeg er ikke flink til å lage mat til ham selv da:/ Så det går en del i glass, grøt, fruktpurre og NAN. Vi spiser vanlig, ikke ekstravagant, men koser oss med ekstra god mat i helgen;)

Skrevet

2 voksene og 2 barn: ca 8000 kr mnd.

Skrevet

1 voksen, 2 barn, ca 6000 i mnd. Ganske store barn da.

Skrevet

Mellom 4000-6000kr tenker jeg, noen mnd kjøper jeg såper, shampoer, vaskemiddel, alkohol og da drar jo det opp prisen kraftig.

Vi er to voksne og ett lite barn.

Jeg kunne vært mye flinkere, kjøper mye unødvendig som snop og brus i ukene :(

Skrevet

ca. 6000 kr og da har vi kuttet ned fra 8000 kr. 2 voksne og 2 barn.

Skrevet

2 voksne, 3 barn, katt, 8-9000 pr mnd. Inkl. hygieneartikler, vaskemidler, m.m. Det blir litt over 2000 pr uke - og det synes jeg er greit når det er snakk om sunn, god mat av friske råvarer.

Skrevet

2 voksne(baby kommer snart) og hund. 3000 kr i mnd, men handler endel kjøtt, kylling ol. i Sverige hver 2. mnd for ca 1500 kr. Handler kun 1 gang i uken og planlegger middag for hele uken. Prøver å handle så mye firstprice og andre billigprodukter som mulig.. =)

Skrevet

Da er egentlig ikke så ille å bruke 6000,- likevel da :-) Høres bare mye ut, men kjøper skikkelige råvarer. Prøver å styre unna firstprice, da innholdet ikke alltid er like bra som i andre varer. Og da må man jo også betale litt mer.

Skrevet

ca 5000,- har vi i budsjett..

Det dekker alt av husholdning og mat..

2 voksne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...