Gå til innhold

Jordnøttolje


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jordnøttolje man bruker for å massere seg nedentil før fødsel? Og må det være jordnøttolje? Kan man bruke soyaolje? Hva masserer dere? Mellomkjøttet? Og når starter dere med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleiper du? Det har jeg aldri hørt om engang.

Skrevet

Hehe, nei tuller ikke. Hører flere som smører inn magen i olje også. I håp om å slippe strekkmerker. Vet ikke om det funker men. Smører man inn musa og tøyer litt, så slipper man å revne sånn. Ingen som vet?

Skrevet

jeg gjorde det de siste 3-4 mnd før fødsel :) jordnøttolje.

masserte mellomkjøtt, mage og selve "underlivet!´", hehe..var noe kliss!

men ingen strekkmerker, og kun 3 rift til tross for vakum og tangfødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...