Kari K. med to søte små Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Er det jordnøttolje man bruker for å massere seg nedentil før fødsel? Og må det være jordnøttolje? Kan man bruke soyaolje? Hva masserer dere? Mellomkjøttet? Og når starter dere med det?
xxxJulianexxx Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Fleiper du? Det har jeg aldri hørt om engang.
Kari K. med to søte små Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Hehe, nei tuller ikke. Hører flere som smører inn magen i olje også. I håp om å slippe strekkmerker. Vet ikke om det funker men. Smører man inn musa og tøyer litt, så slipper man å revne sånn. Ingen som vet?
BettyBoob Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 jeg gjorde det de siste 3-4 mnd før fødsel jordnøttolje. masserte mellomkjøtt, mage og selve "underlivet!´", hehe..var noe kliss! men ingen strekkmerker, og kun 3 rift til tross for vakum og tangfødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå