Gå til innhold

Å snu seg over på magen


helene0: jan09+jun11

Anbefalte innlegg

Noen som vet når småttisene våre pleier å kunne snu seg fra ryggen til magen?

 

Knøttet er 8 uker i morgen og i dag var han langt over på siden. Ikke så langt unna at han klarte å snurre rundt... Lurer på om dette bare er tilfeldig eller om det faktisk driver å prøver å snu seg med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småtten min legger seg også over på sida, alltid til venstre. Men jeg tror det er tidlig å komme helt rundt på magen ennå, men det er nok noen som knekker koden nå. Tror det er ganske vanlig at de gjør det rundt fire mnd (pluss minus), men det er nok store forskjeller på dette som på alt annet. Men kjempeartig å se at de begynner å få bli så sterke i kroppen da, og spreller, vipper over på sida osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer han seg også over på sida, men ikke rundt. Det er nok for tidlig, men ser at jeg har skrevet i "boka" til storesøster at hun rullet rundt da hun var 2 1/2 måned. Mener likevel å huske at det tok enda en stund før hun kunne gjøre dette bevisst når hun selv ville og ikke bare tilfeldigvis tippet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna vår strekker bena så lange de er og ruller over på siden innimellom. Helt tilfeldig er det nok, for ofte skvetter hun av seg selv og begynner å hylgrine!

Men hun har snudd seg fra en side til rygg og til motsatt side i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så heldige dere er, gleder meg også til jeg kan begynne å kikke etter sånne tegn. Vesla vår ligger i pute pga HD, og kommer ingen vei... :-S Hun klarer å dra overkroppen sin fra side til side, det er det meste... Gleder meg til hun får av puten og kan boltre seg fritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...