Gå til innhold

Mens mens mens... Sukk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver her å bli gravid, har aldri hatt så mye og så ofte mens i hele livet mitt... Syklusen min har vært 28 dager, ikke noe tull, plutselig kommer mensen på dag 24, og så igjen etter 14 dager. Kan ikke være festeblødning, er så masse som kommer, og lenge. Festeblødning er bare litt i en dag eller noe, er det ikke? Snart gir jeg opp. Er såååå lei av dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje tatt en graviditetstest om jeg var deg. Det kan (understreker kan, da, ikke akkurat noe sikkert) være en graviditet utenfor livmor. Det gir ofte en del blødning.

Eller så er det bare kroppen din som spiller deg stygge puss i prøvingen...

Skrevet

huff, det har jeg ikke tenkt på. Men det er nok litt tidlig å teste nå tror jeg. Ville det ikke være vondt hvis det var utenfor livmora? Brrr.

Skrevet

Jo, etterhvert. Men det trenger ikke være vondt med en gang.

Beklager om jeg uroet deg, nå, men om det skulle være dette er det jo best å finne ut av det så fort osm mulig.

Skrevet

Har du nettopp sluttet på hormon prevensjon? I så fall kan det gå litt tid før syklusen normaliserer seg.

Ang svangerskap på utsiden av livmoren, det vil først gjøre vondt, kun på en side, så vil det bli værre og værre, og når egglederen sprekker vil man begynne å blø. De fleste har nok oppsøkt lege før det kommer så langt.

Festeblødning er bare litt, som en begynnende mensen som det aldri blir noe mer av.

Lykke til med prøvingen! :o)

Skrevet

takk, må kanskje ringe å få time til en gu, men det går kanskje ikke når det blør? Det begynner å bli litt mindre, men er såååå kjedelig da. Hadde håpet på at det skulle bli noe denne gangen. Sluttet m ppiller i juli, så det er sikkert ikke d. Er litt bortskjemt m å lett bli gravid i tidl. sv.sk.

Skrevet

Du det der høres akkurat ut som meg da vi prøvde på andremann!

Med førstemann ble jeg gravid etter en mnd, enda jeg hadde gått på p-piller i 9 år!

Var sikker på å bli like fort gravid med andremann, men der tok jeg feil! Etter å ha prøvd i 6 mndr og jeg blødde i hytt og pine, dro jeg til legen og forklarte problemet. Han sendte meg på gu. Der tok jeg innvendig ul og det viste seg at jeg hadde pcos. Hadde mest sannsynlig sjelden el, så jeg fikk en pergo-kur. Etter en mnd ble jeg gravid :o)

Ta en tur til legen og be om å bli sjekket for pcos. Høres jo helt likt ut med deg som det var med meg!

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...