Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Min mor har bursdag snart, og har ønsket seg penger så hun kan kjøpe noe greier hun vil ha... Men hvor mye skal vi gi da? =) Blir fra meg, mannen og småen... Aner ikke hva som er normalt, og glemmer hva vi gir hvert år...=P
HTC Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Tja. Alt avhenger av inntekt og økonomi. Jeg gir ca mellom 500 - 1000 på en vanlig bursdag og til jul (til hver av foreldrene) Runde dager ca 1500. Mine søsken får det samme.
HTC Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 he he, og mannen min får ingenting. Ikke jeg heller til jul og bursdag. Dette fordi vi har avtalt det slik. Har du søsken? Hør med de. Det finnes ingen fasit. Alt fra 0 til masse er akseptabelt, alt avhengig av vane, avtaler, ønske og økonomi
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Ok=) hadde tenkt rundt 6-700... Jeg har bare småsøsken som ikke er etablerte, så det blir litt feil å høre der tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå