Gå til innhold

Synet


anima

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor langt de kan se nå, hvor fokusert og kan de se i speil? Syntes så tydelig at jenta vår smilte til meg da hun så meg i speilet i dag, men hun burde jo også sett på seg selv... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knøttet mitt ser også meg i speilet, men jeg tror ikke helt han skjønner at det er han selv han ser i tillegg til meg.

 

Har en venninne, sønnen hennes ble sååå sinna av å se mamman sin med en annen baby på armen når de sto og så seg i speilet sammen.. Hehe :) søte gutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil er jo kjempegøy! :) Visst kan de se i speilet, det kan de ganske så tidlig, hvis du går nær nok. Nå tror jeg egentlig de ser ganske langt. Småtten min kan i hvert fall følge meg med blikket når jeg er i en annen del av rommet enn ham. Vi bruker å se i speilet etter nesten hvert bleieskift, fordi han synes det er så moro. Gliser bredt til meg, og av og til til seg selv. Han skjønner jo ikke at det er seg selv, men det er vel artig med en liten baby der inne, tipper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også speil kjempegøy :) Lillegutt ser på seg selv, smiler og pludrer. kommer vi nær nok, så tar han på speilbildet sitt! Tror han kan se godt på avstand nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...