Gå til innhold

Hvilket navn syns dere...


Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer sammen med Alex? Siden første barnet har så kort navn, blir det dumt å kalle neste noe lenger? Som dobbeltnavn?

 

Jeg higer etter Maren Savannah! Selvom neste barn er flere år fremi tid, så VIL jeg ha ei lita tulle med navmet maren savannah, mens gubben mener det er helt på trynet...

 

 

hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er kjempefint jeg:) men siden du tidligere at mannen din synes det var ok med maren, så kan hun jo bli kalt for maren av far og maren savannah av deg? jeg har dobbelt navn og familien har kun brukt første navnet i hele mitt. så når hun blir eldre kan hun velge selv hva hun vill bruke:D jeg bruker bare mitt første for jeg er så vant med det og har reagert hvis noen hadde kalt meg med hele navnet

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg :)

Er heller for de som har litt forskjellige navn, de må ikke akkurat matche så voldsomt..

Man endrer jo smaken etterhvert også - man liker ikke nødvendigvis ikke samme type navn år etter år.. :)

Skrevet

Maren er greit nok. Savannah er noe av det mest überharry man kan kalle et norsk barn.

Skrevet

Hehe, kan ikke annet enn å signere pila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...