GH73 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Noen som vet om når fosteret fester seg....finnes det egentlig noe fasit på det? Jeg var hos legen idag og fikk beskjed om at fosteret ikke hadde festet seg ennå.Glemte selvfølgelig å spørre legen om det finnes noe fasitsvar på det......for ble så skuffa og lei meg for har termin fredag 27 mars og må nok belage meg på å gå overtid. Men når det gjelder å gå på overtid , så er jeg vel ikke den første eller hva?? Kan jo også nevne at jeg er førstegangsfødende....men uansett....noen som vet???
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hei. Jeg er i uke 39 og hodet er heller ikke festa seg her. men dette har ingen innvirkning på fødselen, det sa legen sa til meg. hodet trenger ikke feste seg før etter at fødselen har begynt. så ikke fortvil:) du kan likevel føde til rett tid. lykke til!
2flottebarn;) Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg fødte en dag etter termin med førstemann og han hadde ikke festet seg helt før fødselen startet!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Ingen av mine har noensinne festet seg...
sves Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 På meg var hodet festet i slutten av januar og jeg er 9 dager på overtid idag.. Så det er alle varianter:-)
Underveis --> Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Er på termindag i dag og hodet her har ikke festet seg. Tar det som et tegn på lite hodet og digert høl *humrehumre*
c-k Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Jeg var til kontroll på Onsdag- 35+3 og da fikk jeg beskjed om at hodet hadde festet seg. Har kjent masse stikking den siste uken så trodde det var det som hadde skjedd selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå