Venter nr 2:)) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Positive og negative erfaringer med denne? Regntrekk til denne er det mulig å få kjøpt?Som passer bra til eller følger dette med denne vognen?Hvor kan jeg eventuelt få kjøpt dette? Mvh Susanne
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Det følger med regnoverdrag, kan kjøpe til fotpose:) Jeg er kjempefornøyd med vogna. Den er stødig enda knekten har klatret oppi og utav vogna på egen hånd, uten å bikke. Den er lettvint å manøvrere og relativt liten sammeslått. Det negative? Det må være at kurva under av og til kan ta bort i nesehjulet og slites litt på...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 vi ha den.. men bare sportsdelen da.. men skal bruke den med bag til neste.. dt følger med emmaljunga regntrekk men jeg syntes ikkd et var så bra siden vist det blåste å regnet kom det ofte inn i vognen.. jeg bruker derfor quinnu sitt blanke regntrekk men det finnes også et annete blankt regntrekk som passer på.. dette selges i barnevognsbutikker.. jeg er veldig fornøyd med vognen eneste minus er at man ikke kan snu sittedelen.. men ellers syntes jeg vognen er toppers å snuppa sitter veldig fint i den;)
ja08 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har den og har flere ganger måtte reklamert og byttet deler enda jeg kun har brukt den normalt (dvs ikke hatt den på fly el.utsatt den for noe spesielt). Flott vogn, men dessverre mange svakheter, mulig siden emmaljunga ikke har lang erfaring med å produsere 3-hjuling?? Nå er hele understellet på vogna bytta, så nå håper jeg den holder stand.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 merkelig at du har måtte bytte.. har du hatt den lenge? jeg har hatt den siden høstferien 08 å ikke måtte bytte noe.. har tenkt å bruke den til neste også så håper ikke jeg får noe problemer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå