Zeke Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 hadde en SA for 3 uker siden snart, har blødd litt av og på men ikke mye, bare brunt slim. Var på kontroll i går, da hadde jeg faktisk eggløsning sa hu, hadde UL hadde sex i går, men nå i kveld kom det litt brunt slim (sorry for detaljer altså) og har hatt veldig vondt i puppene spes. i den denne veit at jeg ikke er gravid alt men er dette vanlig???
Lotta2010x2012 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Tja, det vet jeg egentlig ikke. Men hvis du var på sjekk i går, og ho ikke sa noe, så ville jeg tro at det ikke var noe stress. Du kunne jo ha ringt legen i morgen, så slipper du å tenke mere på det=)
Arie Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 noen blør litt under EL. Jeg gjør det. Har også hørt at man er ekstra fruktbar! Så det er jo bare en ting å gjøre:)
Zeke Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Tenkte jeg skulle "lure" gubben i seng i kveld he he (sånn bare for sikker skyld , gubben vil ha barn, men blir litt usikker når han veit at han må,bedre å ikke vite noe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå